Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Folk stoler på "kort etter at den er kommet ut", men den har jo vært ute en stund i Asia nå, så burde komme rimelig kjapt etter at vi har fått den i Norge :-)

Med mindre LGs utvikleravdeling er like forberedt som logistikkavdelinga, da er det enda en god stund til vi ser updaten :-P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk stoler på "kort etter at den er kommet ut", men den har jo vært ute en stund i Asia nå, så burde komme rimelig kjapt etter at vi har fått den i Norge :-)

Med mindre LGs utvikleravdeling er like forberedt som logistikkavdelinga, da er det enda en god stund til vi ser updaten :-P

 

Ja det er jo det som bekymrer. Nå fikk jeg imidlertidig telefonen i dag, så da venter man bare på update.

Lenke til kommentar

Folk stoler på "kort etter at den er kommet ut", men den har jo vært ute en stund i Asia nå, så burde komme rimelig kjapt etter at vi har fått den i Norge :-)

Med mindre LGs utvikleravdeling er like forberedt som logistikkavdelinga, da er det enda en god stund til vi ser updaten :-P

 

Ja det er jo det som bekymrer. Nå fikk jeg imidlertidig telefonen i dag, så da venter man bare på update.

 

Hvor har du kjøpt den fra?

Lenke til kommentar

Var innom Lefdal i dag, og som forventert så hadde de ikke noen inne. Men butikken hadde bekreftet 3! telefoner på tirsdag, og jeg har reservert en. Så da er det bare å krysse fingrene! Totalpris på 3363 er ikke så ille.

Neste levering var 2500stk til Lefdal den 28.03.

 

Det står i annonsen at den er operatørlåst. Er det bare tull?

Lenke til kommentar

Folk stoler på "kort etter at den er kommet ut", men den har jo vært ute en stund i Asia nå, så burde komme rimelig kjapt etter at vi har fått den i Norge :-)

Med mindre LGs utvikleravdeling er like forberedt som logistikkavdelinga, da er det enda en god stund til vi ser updaten :-P

 

Ja det er jo det som bekymrer. Nå fikk jeg imidlertidig telefonen i dag, så da venter man bare på update.

 

Hvor har du kjøpt den fra?

 

Vi har en av leverandørene av mobiltelefoner som jeg jobber mot, så det er grunne. Samt at jeg la inn bestilling direkte hos de 27.01.2011 for å være sikker på at jeg kom med på første batch.

Lenke til kommentar

Folk stoler på "kort etter at den er kommet ut", men den har jo vært ute en stund i Asia nå, så burde komme rimelig kjapt etter at vi har fått den i Norge :-)

Med mindre LGs utvikleravdeling er like forberedt som logistikkavdelinga, da er det enda en god stund til vi ser updaten :-P

 

Ja det er jo det som bekymrer. Nå fikk jeg imidlertidig telefonen i dag, så da venter man bare på update.

 

...Og hvordan er førsteinntrykket av telefonen?

Lenke til kommentar

Folk stoler på "kort etter at den er kommet ut", men den har jo vært ute en stund i Asia nå, så burde komme rimelig kjapt etter at vi har fått den i Norge :-)

Med mindre LGs utvikleravdeling er like forberedt som logistikkavdelinga, da er det enda en god stund til vi ser updaten :-P

 

Ja det er jo det som bekymrer. Nå fikk jeg imidlertidig telefonen i dag, så da venter man bare på update.

 

...Og hvordan er førsteinntrykket av telefonen?

 

Veldig bra faktisk. Rask og fin. Har dog ikke prøvd noen fornuftige ting med den enda, da dette ventes med til etter jobb:)

Lenke til kommentar

Oioioi, eg kikka innom Netshop for ein halvtime sidan og fekk opp at der var 1 stk lagerført 2X. Sendte mail omgåande til kundeservice og fekk svar tilbake at dei faktisk hadde ein på lager. Bestilte den med ein gong og fekk leveringsbekreftelse på mail no at den blir sendt i dag.

 

Makan til flaks. :)

Endret av huf
Lenke til kommentar

Jeg tolker det slik at spillene vil komme, men om de vil få "PlayStation certified" logo er mer usikkert?

 

Her står det litt mer:

 

"NVIDIA and Sony have announced that the latter will be bringing its PlayStation Suite software to Tegra-powered Android phones and tablets later this year. PlayStation Suite was announced at Sony's PlayStation Meeting 2011 earlier this year, and will bring classic PlayStation titles to Android devices along with new games created especially for the platform.

 

Sony also revealed that certain PlayStation 2 titles will also be making their way to the PlayStation Suite, in addition to PS1 titles, as announced back in January.

 

The arrival of PlayStation Suite on Tegra devices should clear the way for Sony's rumored S1 tablet, which is said to be due in late 2011 with a Tegra 2 chip and PlayStation support."

 

 

http://www.androidcentral.com/playstation-suite-coming-tegra-powered-android-devices

Endret av DroidOle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...