Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermen sammenlignet med Galaxy S og iPhone 4 sies å være veldig god. Den har fått skryt for at den er såpass bra til å være en LCD skjerm. Og forskjellen skal være minimal. De som har øye for sånt vil nok sikkert klare å skille det, men tror ikke gj.snitt nordmannen vil det.

Så vidt jeg kan se så er det 512 mb ram, men jeg har ingen sikre kilder på det. Det er det folk sier på nettet, men får heller vente til noen kommer med en pålitelig kilde før det blir bekreftet 100 %

 

Ser nå også at folk snakker om at telefonen kan ha 1 gb ram.

 

This comes from LG. I'll paste it right here:

 

"CPU Dual-core 1GHz NVIDIA Tegra 2

 

OS Android 2.2 Froyo (2.3 Gingerbread upgradeable)

 

Display 4-inch 480x800 pixel (WVGA) capacitive touchscreen

 

Storage 8GB internal, MicroSD expandable

 

Video recording/playback 1080p Full HD (@24fps), 720p (@30fps)

 

Camera 8MP with autofocus and LED flash

 

Connectivity 3G, Wi-Fi (DLNA compatible), HDMI

 

Battery High-capacity 1500 mAh li-ion rechargeable

 

Dimensions 123.9x63.2x10.9mm, 139g

 

Others 7.1ch Virtual Surround Sound, Gesture UI, DLNA, LG SNS 2.0"

 

 

Google Nexus S for example is 10.88 mm thin and HTC Desire HD is 11.8 mm. So yes, Optimus 2X is really thin. For more info, please check out PhoneArena. I dunno know how many RAM the phone has, and LG hasn't confirmed that either. My hypotetical guess is 1GB RAM because it's a Tegra 2-phone, and every Tegra 2-phone so far has 1GB RAM. But maybe I'm wrong. We'll see soon...

 

 

ELlos har faktisk telefonen til kr 4099: http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=44132&productId=309677&SellingFlag=SearchText&extcmp=NO_TDAFF_misc

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Runder snart 2,5 år med min gamle iPhone 3G. Den synger på sitt siste vers. Batteriet er ikke det det en gang var og mini-jack porten er ødelagt.

 

Tenkte å handle Nexus S men denne ser hakket gjevere ut! Har såvidt fiklet med Android på kompiser sine telefoner, tror ikke det blir noe problem. Er ikke akkurat noe fanboy i den forstand. Jeg liker Apple men det blir godt med litt mer frihet!

 

Hvordan tror dere ytelsen på telefonen er når den er koblet på med FullHD med tanke på å ha en HD-spillefilm liggende på telefonen som man streamer til TV'n? Kan vel regne med at det suger voldsomme mengder batteri :p

Lenke til kommentar

Det med å se HD spillefilmer fra mobilen på tv er nok gøy første gang du prøver det,men det blir nok med det.. :p Hvem gidder å legge inn filmer på over 4gb på mobilen? Da får du 2 filmer så er det fullt.Disse må du jo overføre fra en pc først uansett så da kan du likevel bruke pcen til å se dem.

 

Tror det er mer spennende å spille spill på tven.

Samt se små filmer eller bilder du selv har hatt med kameraet.

Kjekt å vise venner og familie.

 

Hvor mye batteri den bruker er ikke godt å si med hvis du skal koble den opp mot tven kan du like godt koble til laderen og.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Det med å se HD spillefilmer fra mobilen på tv er nok gøy første gang du prøver det,men det blir nok med det.. :p Hvem gidder å legge inn filmer på over 4gb på mobilen? Da får du 2 filmer så er det fullt.Disse må du jo overføre fra en pc først uansett så da kan du likevel bruke pcen til å se dem.

 

Tror det er mer spennende å spille spill på tven.

Samt se små filmer eller bilder du selv har hatt med kameraet.

Kjekt å vise venner og familie.

 

Hvor mye batteri den bruker er ikke godt å si med hvis du skal koble den opp mot tven kan du like godt koble til laderen og.

Peiser inn et 32GB minnekort i telefonen da. Tror du jeg gidder å sitte der med bare internminnet? Har ingen planer om å streame fra mobilen hjemme, da bruker jeg heller laptopen. Ser for meg et scenario hvor jeg er hos noen andre og vi bestemmer oss for å se film og jeg har 2-3 ferske HD-releases på telefonen.

 

Tror jeg klarer meg fint med å spille på PS3 i første rekke om jeg vil spille på TV'n.

Lenke til kommentar

Ja selvfølgelig kan du gjøre det.Men hvor ofte gidder du?

Hvor lang tid tror du det tar å overføre en HD film?

Da er det vel enklere og raskere å brenne filmen over på en "nesten gratis" dvd.

Men det blir jo opp til hver enkel.

Jeg vil heller fylle opp mitt sd kort med musikk,spill samt bilder og filmer jeg selv tar.Og evt se det på tven.

Lenke til kommentar

Ja selvfølgelig kan du gjøre det.Men hvor ofte gidder du?

Hvor lang tid tror du det tar å overføre en HD film?

Da er det vel enklere og raskere å brenne filmen over på en "nesten gratis" dvd.

Men det blir jo opp til hver enkel.

Jeg vil heller fylle opp mitt sd kort med musikk,spill samt bilder og filmer jeg selv tar.Og evt se det på tven.

Er ikke noe stress å overføre en film mens mobilen ligger å lader og jeg gjør noe annet. Gidder i hvertfall ikke brenne ut noen DVD. Skal jeg gå rundt med den på meg da? Idéen var å ha et par filmer der inne som jeg skal kunne ha tilgjengelig hvis sjansen er der.

 

med 40GB plass tviler jeg på at du kommer til å ha noe særlig plassmangel..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...