Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dribble: :dribble: :dribble:

 

Dette blir telefonen som skal erstatte min HTC Desire!

Hvor stort er internminnet btw?

 

8GB, men støtter SD kort, noe som ikke Nexus S gjør. Dermed kan du få minnekort på 32 gb dermed blir totalt kapasitet på 40 gb.

 

Står mellom denne og Nexus S.

 

Er vell kun Nexus S som har Gingerbread? Hva vil prisen i USA ligge på sånn ca.?

 

LG har sagt at 2.3 skal komme kort tid etter telefonen er sluppet, så vi kan forvente at det skal være mulighet for å oppdatere kort tid etter ankomst. Prisen i USA er jeg usikker på, men den selges jo for 4300 på dustin, mens Google telefonen går for 5800 på samme sted.

Merkelig med tanke på hvor maskinsterk 2X er i forhold til NS

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Kan vi virkelig forvente at telefonen er tilgjengelig allerede 24. januar hos Dustin Home? LG opererer jo med en senere dato, men om 24. er en reell dato begynner jeg virkelig å la meg friste. Har en Motorola Milestone nå, men etter selskapets latterlige kundeservice og trege oppdateringer har jeg bestemt meg for å skifte.

Lenke til kommentar

Er flere enn Dustin som operer med at telefonen kommer denne måneden. Det står vel forventet og ubekreftet hos de fleste, men siden så og si alle har samme dato kan man jo tro dette er troverdig.

 

 

Noen her som har erfaring med LG? tenker mest på dialeren. Jeg kan ikke fordra stock android dialer, og htc sin er veldig god. Hvordan er LG sin dialer?

 

På bilder ser LG sin dialer ut ganske normal, dette er jo så klart smak og behag. Men du kan vel gjøre den om hvis du ikke er fornøyd. Personling liker ikke jeg HTC sin så kjempe, men det er kanskje fordi jeg er vant til iPhone sin. Men jeg har ingen erfaring med Android på LG så skal ikke uttale meg om hvordan den fungerer i praktisk.

 

Til nå er Ellos den jeg kan se som har billigst LG Optimus 2x, men jeg ser at denne er forventet på lager den 25 februar.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=YwLoHxeqNUk&feature=player_embedded

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Er flere enn Dustin som operer med at telefonen kommer denne måneden. Det står vel forventet og ubekreftet hos de fleste, men siden så og si alle har samme dato kan man jo tro dette er troverdig.

 

 

Noen her som har erfaring med LG? tenker mest på dialeren. Jeg kan ikke fordra stock android dialer, og htc sin er veldig god. Hvordan er LG sin dialer?

 

På bilder ser LG sin dialer ut ganske normal, dette er jo så klart smak og behag. Men du kan vel gjøre den om hvis du ikke er fornøyd. Personling liker ikke jeg HTC sin så kjempe, men det er kanskje fordi jeg er vant til iPhone sin. Men jeg har ingen erfaring med Android på LG så skal ikke uttale meg om hvordan den fungerer i praktisk.

 

Til nå er Ellos den jeg kan se som har billigst LG Optimus 2x, men jeg ser at denne er forventet på lager den 25 februar.

Legg inn Dialer One ;)

Lenke til kommentar

2x1

 

Så i teorien kan den yte opp mot det dobbelte av en 1ghz prosessor

 

Betyr det at man nesten kan kjøre en kalenderapp i android uten hakking?

 

Ja. Man har også mulighet til å vise kalenderevents DYNAMISK ved hjelp av WIDGETS slik at man slipper å trykke seg inn og ut av applikasjoner hele tiden.

 

Forøvrig fungerer alarmen fortsatt like bra, men android klarer jo alarmer med kun èn kjerne også.

Endret av Olannon
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det jeg mente med spørsmålet er om dialeren til LG er en smart dialer, som nettopp Dialer One er, og HTC sin dialer er, utseendet spiller mindre rolle.

Jeg vil nemlig helst unngå dialer one, blandt annet fordi den ikke viser kontaktbilder importert fra FB.

 

Jeg har såvidt sett på amerikanske forumer at de visstnok har en smart dialer i nyere/dyrere telefoner, men jeg ville høre om det er noen med erfaringer som kan svare meg direkte.

 

Edit:

Fant dette: "Smart Dial is available and works like a charm – it searches both numbers and names." om Optimus One, så jeg regner med at de ikke har fjernet dette fra Optimus x2 :)

Endret av MrMastodon
Lenke til kommentar

Det jeg mente med spørsmålet er om dialeren til LG er en smart dialer, som nettopp Dialer One er, og HTC sin dialer er, utseendet spiller mindre rolle.

Jeg vil nemlig helst unngå dialer one, blandt annet fordi den ikke viser kontaktbilder importert fra FB.

 

Jeg har såvidt sett på amerikanske forumer at de visstnok har en smart dialer i nyere/dyrere telefoner, men jeg ville høre om det er noen med erfaringer som kan svare meg direkte.

 

Edit:

Fant dette: "Smart Dial is available and works like a charm – it searches both numbers and names." om Optimus One, så jeg regner med at de ikke har fjernet dette fra Optimus x2 :)

 

Ca rundt 1.58 i denne filmen går han innom dialeren til LG.

 

http://www.youtube.com/watch?v=WirINvz8GP8

Lenke til kommentar

Lilac1: Du er en skikkelig Apple tøysegutt;) Faktum er jo at den nyeste hardwaren kommer til Android om dagen. iPhone4 var ikke dårlig og hang godt med for ett halvt år siden men med disse telefonene som kommer med Android om kun kort tid nå så kommer ditt kjære Apple leketøy til å se ut som nøyaktig det, ett leketøy. Er nå bra du tar det med en lettbeint spøk dog. Ingen fare du får helt sikkert lov til å kjøpe en dualcore iPhone5 til sommeren:) bare litt stress å måtte stå masse i kø eller vente avsindig lenge pga shipping problemer? Gled deg nå heller over at flere firmaer pusher imponerende tech til mobiler og ta en titt på alt det som er blitt lansert på CES i år. Wow sier nå jeg men du klarer vel tydeligvis kun å sett pris på det som skjer i din Apple verden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...