Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir denne eller Motorola Atrix på meg.

 

Noen som vet hvilke type glass denne skjermen har?

Kjipt hvis den lett får riper..

 

Hvis noen finner bilder eller video tatt med denne,post linker. :)

 

Du kan laste ned video og bilder fra Amobil, men her har du linken : http://download.amobil.no/optimus2x.zip

Så vidt jeg vet så selger ikke Motorola den telefonen i Norge. Da de spesialiserer seg på det Amerikanske marked, du kan sikkert bestille på Ebay e.l.

Tror det er S-LCD denne telefonen skal kjøre, men den har fått veldig skryt for skjermen og de som har sett på den sier den kan sammenlignes mot iPhone 4 eller Galaxy S

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

 

Du kan laste ned video og bilder fra Amobil, men her har du linken : http://download.amobil.no/optimus2x.zip

Så vidt jeg vet så selger ikke Motorola den telefonen i Norge. Da de spesialiserer seg på det Amerikanske marked, du kan sikkert bestille på Ebay e.l.

Tror det er S-LCD denne telefonen skal kjøre, men den har fått veldig skryt for skjermen og de som har sett på den sier den kan sammenlignes mot iPhone 4 eller Galaxy S

 

Ja har sett det amobil hadde å by på. :)

Tenker ikke på hvilke type skjerm det er.Den ser jo bra ut på de bilder og videoene jeg har sett.Men hvor mye skjermen tåler før den får riper.

Håper den har gorilla glass display..Men har ikke sett eller hørt noe om det.

 

 

 

Fant dette på flikr:

 

 

Kult. :)

Ikke så imponert over kvalitetet..hehe..Men kameraet er sikkert ikke optimalisert enda.Sikkert samme versjon som amobil testet.

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Dem sier alle at den telefonen dem har sett på er i en tidligere fase enn den vi får i våre hender :D

 

Som jeg kan se så har de fleste endret dato for når de får inn telefonen.

Ser noen av det operer med 18 Februar. Så det ser ut til at vi ikke skal forvente så mye før det som først var antatt.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Dustin skriver 24 januar..Mulig et salgstriks. :p

Tror ikke jeg bestiller riktig enda.

Håper det kommer noen tester snart med en skikkelig kamera test.

Ellers ser den sykt bra ut. :)

Etter som jeg har forstått og lest kommer også Atrix til europa,men uten 4G.

Uten tvil et spennende mobil år. :)

Endret av Gjermundsen
Lenke til kommentar

Hadde den første iPhonen som kom i USA. Den telefonen jeg har vært mest fornøyd med noen sinne.

Fikk så en HTC touch pro 2 av jobben. Største drittet jeg har hatt. Nå får vi nye telefoner. De fleste ser ut for å gå for iPhone 4. Tenkte dette selv også, siden jeg har en iPad, og jeg har blåst noen tusen på apps. Men har lenge ønsket å teste Android, og når jeg så denne telefonen er jeg ikke i tvil. Det blir en 2X på meg.

Dessuten føler jeg at iPhone 4 er mye den samme telefonen som jeg hadde for 4 år siden. Synes det er dårlig hvor lite den telefonen har utvikklet seg på så lang tid. Men det er typisk Apple å lage et nyskapende produkt, og så bare flyte på navnet og populariteten.

Testet tidligere galaxy tad mot iPaden, og valget var enkelt. Galaxy taben virket uresponsiv og treg i forhold. Men dette ser jo ut for å være i en helt annen liga.

 

Håper bare LG får X2 raskt ut på markedet for TP2en min går i veggen snart.

Lenke til kommentar

 

Ja. Man har også mulighet til å vise kalenderevents DYNAMISK ved hjelp av WIDGETS slik at man slipper å trykke seg inn og ut av applikasjoner hele tiden.

 

Forøvrig fungerer alarmen fortsatt like bra, men android klarer jo alarmer med kun èn kjerne også.

 

Med mindre den kræsjer, selvfølgelig, noe den i likhet med andre androidmobiler gjør som en niåring med alzheimer og fire i promille ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...