Gå til innhold

Counterstrike og cheating - hva syns dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg installerte en cheat igår, og jeg ble overrasket over hvor lett den var og installere og hvor bra den virket, kunne se gjennom alle vegger, hadde en cheatmeny og det var bare og scrolle ned og selecte alle cheatsene jeg ville ha. jeg spiller selvsagt ikke på public servere, men jeg må inrømme at jeg har det kult med en del intetanende venner over lan :smile:

det dumme med cheatene er at de er så lette og få fatt i og installere og at de virker så forbasket bra. tror mange ville sluttet og cheate hvis cheatsene hadde vært lettere og avinstallere, jeg har ikke klart det enda :sad: må vel reinsrallere cs.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-27 09:55, pizzabud skrev:

jeg hater awpfolk like mye som cheater, blir like sint hver gang. skulle vært en server uten awp, ville gjort hverdagen lettere for meg :smile:


 

Jaja..kanskje litt drøyt å si at du hater AWP-folk like mye som du hater cheatere. Litt drøyt kanskje. Bedre å møte en kar med AWP og bli skutt og ta han den nesten runden i stedet for å bli skutt hver runde av en som jukser. Jeg må si at AWP ikke passer inn i alle bretta på CS. Må si at CS er et møkkaspill akkurat nå...prøv heller MOH:AA!! (for de som ikke er helt oppdaterte, Medal of Honor: Allied Attack) (eller no sånt)

Lenke til kommentar

Cheats drepte cs. Skal dere ha teamplay spill TC: Ghost Recon, eller noen andre spill... Har kun spilt siden beta 5, men etter 1.3 er det helt slutt. Det er noen som jukser på ca 70% av serverene virker det som og de siste 30% er døve baner eller latterlig ping.

 

Det er har men livet må gå videre ogs etter cs :smile:

 

Tror cs snart dør ut.(håper det, på lan er det fremdeles en del som spiller det, men cheating har gjort sitt intog her også...)

Lenke til kommentar

ViCtim:

 

Hvilken servere pleier du og spille på?

Har sett deg en gang for lenge sia, husker ikke hvilken server, UMC#4??

 

Åssen nick bruker du?

 

Jeg har isdn og det irriterer meg veldig at jeg får HS etter at jeg er godt bak hjørnet, hørte jeg noen prata om lag her :smile:

 

Lurte på hva jeg kan gjøre for og hindre sånne irriterende hendelser... oioi.....

 

En kamerat av meg, deviate, og jeg er på lan sammen noen ganger, da er jeg like god som han,men på internett da han har adsl og jeg isdn er han litt bedre..... hoff ;(

 

 

Simen/EdelFor(i cs)

 

Becouse I god high!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-31 13:16, pizzabud skrev:

nei, awp dritthore campere tufser ødelegger minst like mye som awp, hadde alle vært "skilled" med awp ville alle kun brukt awp fordi det er det beste og letteste våpnet i cs. eneste grunnen til at ikke alle løper rundt med awp er at ikke alle er like mongo


 

Slapp av litt a'. Awm er med i spillet, og selv om du suger med awm, behøver ikke det ødelegge spillet.

Lenke til kommentar

Påstand 1. fra fjortiss: -CS sugger!

 

Du aner ikke hva du snakker om. Nivået er _mye_ høyere en du har evne til å fatte. Fordi du ikke har spilt det så mye, og derfor ikke er så dyktig, betyr det ikke at spillet er dårlig.

 

Påstand 2. Alle cheater!!

Ja det er rett at det er mange som cheater, men joiner du seriøse servere og spiller gathers og clanmatcher er det ikke et stort problem. Mange tror at grunnen til at de blir eid er at motspiller cheater.

 

Påstand 3. AWP suger/burde vært forbudt!

Er enig at personer som camper i spawn og sitter i ro kan være kjedelig, spesielt dersom de er på det angripende lag og ikke angriper.

På den annen side det er lett å bli fort litt god med AWP men det tar vanvittig mye tid for å skikkelig eie! Det er ingenting som er som så heftig å se på som en som _angriper_ med AWP og Deagle.

Hvis du har sett Xeqtr vet du hva jeg snakker om..

 

CS er et spil som det tar laaang tid å bli skikkelig god i. Det er kanskje det som gjør det så bra at dybden i spillet er mye større en de fleste andre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...