Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Suge en gutt


Liddie123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes ingen fasit.

 

Vil si rundt 5min på det første.

 

Alt fra 5-15min på ridning. Kan gå fortere og det kan ta lengre tid. Kommer ann på hvor flink hun er til å ri osv. Tror ikke du vil klare å ri lenge nok... Farta skal være på rundt 3 knop.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Nå skal vi prøve å legge inn faktore som gjør tiden kortere lengre, du kan tenke selv hvilken grunner som trekker opp tiden og hvilken som trekker ned.

 

Hvor god du er til å suge/ri (bite f.eks. er ikke en god ting)

Hvor kåt du/gutten er.

Hvor ofte dere gjør det

Hvor lenge siden det er han kom sist

Hvor mye sex erfaring gutten har

Hvor lenge dere har holdt på i et seksuelt forhold

Hvor dere gjør det.

Ikke minst hvem du puler/suger

 

Og til sist, det er ALT ALT ALT for stor sprik mellom hvor lenge gutten klarer å holde seg/ klarer å komme. Det finnes de som ikke klarer å holde seg og det finnes de som ikke klarer å komme(satt på spissen).

Lenke til kommentar

Det spørs på hvor ofte dere har sex/oralsex, hvor opphisset han er, hvor opphisset du er, osv.. men hvis alt ligger til rette for at dette blir knall og hvis det er noe ''ekstra'' du krydrer hverdagen med så vil jeg si alt fra 2-5 minutter.

 

2-5 minutter, da rekker man jo knapt nok å kose seg.

 

20 minutter er grei kosetid for en avsugning.

Lenke til kommentar

Mitt tips er; ta det som det kommer, og nyt det. Vi gutter merker det like fort når det er et pliktsug som dere jenter merker at det er et pliktslikk. Det er litt turn off, og kan bidra til at det tar lengre tid, evnt at det ikke kommer noen slutt i det hele tatt.

 

Og manglende erfaring kan også bidra til at det tar lenger tid. Så det er bare å øve :)

Lenke til kommentar

Mitt tips er; ta det som det kommer, og nyt det. Vi gutter merker det like fort når det er et pliktsug som dere jenter merker at det er et pliktslikk. Det er litt turn off, og kan bidra til at det tar lengre tid, evnt at det ikke kommer noen slutt i det hele tatt.

 

Og manglende erfaring kan også bidra til at det tar lenger tid. Så det er bare å øve :)

 

Litt utenfor tema, men hva faen er ett pliktsug??? Man må vel ikke suge noen hvis mann ikke vil? Man kan da få stå på andre måter???

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et pliktsug, eller pliktslikk, er det samme som pliktsex. Noe man gjør selv om man ikke har lyst, enten fordi man tror det lønner seg eller fordi man tror at det er det partneren ønsker.

 

Da er ikke følelsene til stede, og det merkes. Det er stor forskjell på å få oralsex fra en partner som er tent og har lyst, enn en/ei som gjør det for å bli ferdig, så de kan se resten av kampen/endelig få sove.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et pliktsug, eller pliktslikk, er det samme som pliktsex. Noe man gjør selv om man ikke har lyst, enten fordi man tror det lønner seg eller fordi man tror at det er det partneren ønsker.

 

Da er ikke følelsene til stede, og det merkes. Det er stor forskjell på å få oralsex fra en partner som er tent og har lyst, enn en/ei som gjør det for å bli ferdig, så de kan se resten av kampen/endelig få sove.

 

Hvem av dem er dama mi da? Vi elsker hverandre og har hatt fabelaktig kjemi de 6 årene vi har vert sammen, men siden vi begge to er hverandres aller første kjærester er vi like rævva til og kline/suge/slikke begge to! Når hun suger meg er det fordi hun elsker meg og tror jeg liker det, og hun har faktisk litt glede av det selv også! Men hun er elendig (IKKE SI SKAFF DEG EN BEDRE DAME! VI ELSKER HVERANDRE OG SLIKT USERIØST PISS KAN DU SPARE DEG!!!) og selvom jeg er snill og holder kjeft og tenker: stilig jeg blir sugd, det har jeg aldri blitt før, så er det ikke godt altså!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...