Gå til innhold

[HTC Titan] Den store tråden om HTC Titan (WP7 Mango)


Anbefalte innlegg

Man må velge "MMS-video" under Kvalitet før man begynner å filme. En ulempe helt klart, men det er mulig.

 

Da har du et annet OS på din telefon enn det jeg har på min........

"QVGA", da...

 

Prøvde det, men får ikke lov å sette denne inn i en melding. Legg til vedlegg-knappen viser bare bildene og videoer er filtrert vekk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her i hammerfest har de denne på elkjøp til 599,- med djuice allinone medium. men de hadde kun utstillinga til salgs, og tar 2 uker å få den inn... Noen som vet om andre elkjøp kjører samme pris? wvnt noen andre gode tilbud på denne MED abb?

 

Har også sett at Expert selger HTC Titan med abonnement, med husker ikke prisen.

Du kan vel også bestille på nett, tar bare ett par dager

 

http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=TitanTelenor.no&aboId=495

Endret av ThinkerBell
Lenke til kommentar

her i hammerfest har de denne på elkjøp til 599,- med djuice allinone medium. men de hadde kun utstillinga til salgs, og tar 2 uker å få den inn... Noen som vet om andre elkjøp kjører samme pris? wvnt noen andre gode tilbud på denne MED abb?

 

Har også sett at Expert selger HTC Titan med abonnement, med husker ikke prisen.

Du kan vel også bestille på nett, tar bare ett par dager

 

http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=TitanTelenor.no&aboId=495

 

Vet at de fleste elbutiller selger den mwd abbonement, vet også at jeg kan bestille på nett. Men var vel ikke det som var spm mitt... Vil jo heller kjøpe på elkjøp til 599,- enn på djuice.no til 2000,-.

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til navigasjon? Sett på Navigon brukt dette før og er veldig fornøyd med den men å betale 500,- syns jeg er drøyt. Hadde de enda hatt en kartpakke for skandinavia det burde senket prisen noe. USA pakken koster jo halvparten så noe er jo snodig.

Forslag mottas med takk :-)

Lenke til kommentar

Hei, er meget fornøyd med min Titan. Eneste ulempen er at den er litt glatt! løste det med denne.

 

http://www.iutstyr.n...roducts_id=2707

Det dekselet kunne du også kjøpt på eBay for $3-4. ;)

 

Telefonen blir enda større med slike deksel. Jeg brukte et rødt deksel til jul, men kommer nok ikke uten videre til å bruke det svarte jeg kjøpte.

Endret av Moskus
Lenke til kommentar

Hvordan avslutter/får jeg bort at det skal vises når jeg for eks har spillt en sang i spotify og satt denne på pause, trykker jeg på volumknappene da så kommer det opp slik at du kan starte eller skifte sanger, hvordan vet jeg da at spotify ikke ligger i bakrunn å suger strøm?

Selv om det ligger i bakgrunnen suger det ikke strøm. :)

Lenke til kommentar

Hvordan avslutter/får jeg bort at det skal vises når jeg for eks har spillt en sang i spotify og satt denne på pause, trykker jeg på volumknappene da så kommer det opp slik at du kan starte eller skifte sanger, hvordan vet jeg da at spotify ikke ligger i bakrunn å suger strøm?

Selv om det ligger i bakgrunnen suger det ikke strøm. :)

Okey takk :)

Men hvordan får jeg den bort fra volumknappen?

Lenke til kommentar

Hvordan avslutter/får jeg bort at det skal vises når jeg for eks har spillt en sang i spotify og satt denne på pause, trykker jeg på volumknappene da så kommer det opp slik at du kan starte eller skifte sanger, hvordan vet jeg da at spotify ikke ligger i bakrunn å suger strøm?

Selv om det ligger i bakgrunnen suger det ikke strøm. :)

Okey takk :)

Men hvordan får jeg den bort fra volumknappen?

Jeg vet ikke om du kan tvinge avslutning, men min erfaring er at Spotify forsvinner raskt hvis det ikke brukes.

Lenke til kommentar
1325976079[/url]' post='18808616']
1325974124[/url]' post='18808470']
1325956608[/url]' post='18807237']

Hvordan avslutter/får jeg bort at det skal vises når jeg for eks har spillt en sang i spotify og satt denne på pause, trykker jeg på volumknappene da så kommer det opp slik at du kan starte eller skifte sanger, hvordan vet jeg da at spotify ikke ligger i bakrunn å suger strøm?

Selv om det ligger i bakgrunnen suger det ikke strøm. :)

Okey takk :)

Men hvordan får jeg den bort fra volumknappen?

Det har ingen betydning, fordi den fjernes ganske fort så lenge du ikke bruker Spotify. Alternativt kan du starte Zune

 

 

 

Lenke til kommentar

Nå kommer også HTC Titan II med 16 megapixel kamera og 1.3 megapixel frontkamera, samt bedre batteri. Ellers så er telefonen helt identisk med HTC Titan, som forøvrig har fått meget gode omtaler p.g.a. kamera.

 

Se video her:

http://windowsteamblog.com/windows_phone/b/windowsphone/archive/2012/01/09/video-first-look-at-the-nokia-lumia-710-and-lte-powered-htc-titan-ii.aspx

 

Her er sammenligning mellom disse to telefonene:

http://www.neowin.ne...tan-ii-vs-titan

Endret av ThinkerBell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...