Gå til innhold

Sigøynere og forsøpling


Anbefalte innlegg

Nå har det skjedd enda en gang. Sigøynerne som kommer hit til Norge etterlater seg store mengder med søppel og avføring i nærmiljøet og utgjør et stort samfunnsproblem. Helt siden 22/7 har Stoltenberg & co messet om kjærlighet, kjærlighet, kjærlighet og mere demokrati. Nå ser dere resultatet av denne messinga: Forsøpling, tigging, tyverier og innbrudd. Til og med kjæledyrene får ikke gå i fred, men ender opp som mat. Sigøynerne har også opptredd som fangstfolk midt i Oslo, som om det skulle vært langt borti gokk. Da har de fanget rotter, måker og til og med hunder. Det beste hadde vært og sendt hele røkla ned til Antarktis. Når de utmerker seg som fangstfolk, kan de jo livnære seg på seler og pingviner der nede. Jeg er fullstendig klar over at dette folkeslaget er forfulgt og jaget rundt i hele Europa, men i Antarktis får de iallefall gå i fred uten å bli jaget rundt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv havnet i flere kjipe situasjoner med disse folkene da jeg jobber på en bensinstasjon annenhver helg som har en stor parkering for lastebiler, og der kommer det selvfølgelig sigøynere fra tid til annen med campingvogner og nekter og flytte seg. Vi snakker voksne menn som later som om de griner fordi de har kjørt i timesvis og prøvd å få campingplass men fakta er jo at de har gjort seg fortjent til det selv. Har hendt flere ganger at vi må har måtte ringe politiet før de har fjernet seg, er så jævlig unødvendig slitsomme folk.

 

Syns ikke de burde ha noen særlige rettigheter i Norge når de ikke respekterer landet i det hele tatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Selv havnet i flere kjipe situasjoner med disse folkene da jeg jobber på en bensinstasjon annenhver helg som har en stor parkering for lastebiler, og der kommer det selvfølgelig sigøynere fra tid til annen med campingvogner og nekter og flytte seg. Vi snakker voksne menn som later som om de griner fordi de har kjørt i timesvis og prøvd å få campingplass men fakta er jo at de har gjort seg fortjent til det selv. Har hendt flere ganger at vi må har måtte ringe politiet før de har fjernet seg, er så jævlig unødvendig slitsomme folk.

 

Syns ikke de burde ha noen særlige rettigheter i Norge når de ikke respekterer landet i det hele tatt.

 

Jeg bodde i Skien tidligere. Da jeg kom kjørende forbi Porsgrunn og skulle over Kulltangenbrua på vei hjem til Skien, stod det en hel del campingvogner plassert under og ved siden av Kulltangenbrua. Det viste seg at det var sigøynere som slo seg ned der for noen dager. I løpet av disse dagene etterlot de seg den verste søppelhaugen. Det verste var at kommunen måtte rydde opp etter svina som ikke eier folkeskikk. De fylte opp 3 konteinere med søppel og avføring.

Endret av OAB1966
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det diskuteres over om de kalles for sigøynere, romfolk, etc. Samma faen hva de kalles for, om de kalles for sigøynere, romfolk, rumenere, tatere etc. Men forsøple, drite ned nærmiljøet og gjøre en masse jævelskap kan de iallefall finne på og gjøre. Nei, send hele røkla ned til Antarktis, der slipper de å bli forfulgt og jaget rundt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er lett å være sint og irritert på nomadefolk som ikke lever som oss. Rottene og måkene kan de godt kverke for min del :p

 

Men lista burde være mye lavere for utvisning hvis du gjentatte ganger blir tatt for lovbrudd. Den delen av kulturen deres som gjelder å ikke ha noen tøyler for å respektere andres eiendom, passer svært dårlig inn her.

Lenke til kommentar

blir kvalm av at 20+ sigøynere pisser, driter, og etterlater seg en haug med søppel rett borti gata her fler ganger i året.

 

Og hvordan i svarte de har råa til å ha en relativt ny og fin mercedes til å trekke vognene deres fatter faen ikke jeg, men har hørt mangt om metodene deres for å tjene penger, inkl. innhenting av trygd i fler land, "bortlåning" av barn for å innhente større barnebidrag osv osv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har en bekjent som er sigøyner. Jeg traff ham på bensinstasjonen for ikke så lenge siden. Han spurte om å få låne tusen spenn av meg og prøvde å manipulere meg med en oppdiktet tragisk hendelse. Sjøl kjører han rundt med skikkelig strøken Hummer H2 firehjulstrekker med en megacampingvogn på slep.

Lenke til kommentar

Ja, for nordmenn har ALDRI forsøpla mye før.....

 

enig, de har ingen ting å gjøre i Skandinavia.

 

parasitter er de, utretter ikke en jævla dritt de bare reiser rundt og snylter og etterlater seg et spor at dritt

Blir kvalm av sånne kommentarer...

 

Du blir kvalm av sannheten?

Jeg blir kvalm av måten du drar det fram på. Og ikke minst overdriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...