Gå til innhold

Politiet stormer hus i Sandefjord


Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2011/10/07/nyheter/ran/innenriks/18496090/

 

Den ene personen skal ha hatt en hammer, mens vitner sier at den andre kan ha hatt en pistol.

 

Et titalls patruljer er ute på saken, og bevæpnet politi har stengt av gater i sentrum i jakten på ranerne. Vitner har beskrevet to menn i 20-30-års alderen, der den ene skal ha snakket et utenlandsk språk.

 

To ran på to uker

- Politiet mottok melding om ranet klokka 12.40. To personer har knust montere og løpt fra stedet, skriver politiet i en pressemelding.

 

----------------

 

Slikt begynner også å bli mere vanlig samtidig med økningen av denne velsignende og berikende multikulturen nemlig det at små klokkehandlere, gullsmeder og lignende selv ute i små kommuner opplever å bli ranet flere ganger med korte mellomrom.

 

Nordmenn, dette er deres fremtid om ikke noe blir gjort.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uenig for uenighetens skyld ja. Skjønner. Du er forøvrig da med på å skape et samfunn med økt overvåkning, til vi har en fullstendig politistat.

 

Jeg håper du er fornøyd med din politiske korrekthet og som en oppløser av folkestammene.

 

Norge har aldri vært monokulturelt, vi har alltid hatt såkalt multikultur som reflekteres gjennom dialekter, sang, klesdrakter, mat og lignende.

 

Om du "liker" deg i et "multikulturelt samfunn" så kan du jo flytte til Groruddalen og bli der til evig tid, tror neppe du blir savnet.

Endret av Juviking
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uenig for uenighetens skyld ja. Skjønner. Du er forøvrig da med på å skape et samfunn med økt overvåkning, til vi har en fullstendig politistat.

 

Jeg håper du er fornøyd med din politiske korrekthet og som en oppløser av folkestammene.

 

Norge har aldri vært monokulturelt, vi har alltid hatt såkalt multikultur som reflekteres gjennom dialekter, sang, klesdrakter, mat og lignende.

 

Om du "liker" deg i et "multikulturelt samfunn" så kan du jo flytte til Groruddalen og bli der til evig tid, tror neppe du blir savnet.

Jeg er veldig fornøyd med å være en oppløser av folkestammene. Jeg ser ingen grunn til at folkestamme skal stå i veien for en hele livet. Hvorfor låse seg til sin egen folkestamme når du kan få det like bra eller kanskje bedre ved en miks. Min politiske korrekthet stammer fra det faktum at jeg er enig i veldig mye av det norske politikere gjennom årtier har gjennomført. Selvsagt mange unntak, men i det store bildet er jeg fornøyd.

 

For eksempel mener jeg Norge burde gjøre mer for å styrke integreringen av innvandrere FØR de skal ta inn enda flere.

 

Ok, men Norge er i det minste blitt mer og mer multikulturelt, noe jeg setter pris på.

 

Jeg er vokst opp på et sted som representeres av veldig mange innvandrere og har stortrivdes. At jeg ikke blir savnet har vel du ingen anelse om.

Lenke til kommentar

Jeg forstår utmerket hvorfor det klikket for Anders Behring Breivik.

 

Jeg skal ikke avsløre om jeg er enig med deg, kanskje, men husk at i det man dreper for å fremme sitt politiske synspunkt, uansett hvor riktig og viktig synspunkt, så forsvinner hele vitsen med å bevare vår kultur. Det vi prøver å beskytte er jo det at vi hever oss over slikt

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg forstår utmerket hvorfor det klikket for Anders Behring Breivik.

 

 

på noen måter enig... jeg forstår at han klikket, men jeg er ikke enig med måten det ble gjort på. er man så lei av ett land og ikke takler hvordan ting utføres; gi opp, reis til ett annet land.

Lenke til kommentar
på noen måter enig... jeg forstår at han klikket, men jeg er ikke enig med måten det ble gjort på. er man så lei av ett land og ikke takler hvordan ting utføres; gi opp, reis til ett annet land.
Folk som velger å gi opp og svikte sitt eget land og folk ved å flagge ut av slike grunner, kalles 'landsforrædere'.

 

Om du "liker" deg i et "multikulturelt samfunn" så kan du jo flytte til Groruddalen og bli der til evig tid, tror neppe du blir savnet.
Eller eventuelt til Brasil - Storskalas multikulturalisme og raseblanding over flere århundrer, og resultatet er ett av verdens mest korrupte, voldelige og fattigdomspregede samfunn. Høres ut som en skikkelig suksessoppskrift.
Lenke til kommentar

Nevnt et land/nasjon i verdenshistorien som har overlevd som et monotorisk land, så vidt jeg vet har dette aldri lyktes. Gjennom hele historien så vet vi at et multikulturelt samfunn skaper en smeltedigel av ny tanker og ideer som har ført til bevarelse, så vell som nytenkende filosofi og teknologi. I mine øyne er et multikulturelt samfunn en helt naturlig menneskelig atferdsmønster som mennesket har gjort siden tidenes morgen. Vi søker fellesskap fremfor segregering!

 

 

Edit: Endret ordlyd for å unngå missforståelse

Endret av ole_marius
Lenke til kommentar

Nevnt et land/nasjon i verdenshistorien som har overlevd som et monotorisk land, så vidt jeg vet har dette aldri lyktes. Gjennom hele historien så vet vi at et multikulturelt samfunn skaper en smeltedigel av ny tanker og ideer som har ført til bevarelse, så vell som nytenkende filosofi og teknologi. I mine øyne er et multikulturelt samfunn en helt naturlig menneskelig atferdsmønster som mennesket har gjort siden tidenes morgen. Vi søker fellesskap fremfor segregering!

 

 

Edit: Endret ordlyd for å unngå missforståelse

Hvilke banebrytende nyskapninger har kommet fra Brasil de siste par århundrene?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...