Gå til innhold

Apple har lansert iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og de fleste jeg kjenner som har en iphone4 klarer å gjøre alle de avanserte tingene som blir listet opp her uten store problemer.

Dette må du forklare litt mere. Så du mener at alle dine venner med iPhone 4 kan gjøre slike oppgaver uten å gå total maniacs med zooming for å kunne se / gjøre noe?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Jeg har ofte også lurt på hvorfor vi aldri får telefoner hvor hele overflaten er en skjerm. Men har egentlig litt tro på at årsaken er at det rett og slett ikke er så veldig praktisk som man vil tro. Når man holder en telefon har ofte fingertupper, og andre deler av hånden, en tendens til å berøre det ytterste området av skjermen ufrivillig. Om dette er en interaktiv del av skjermen vil man følgelig aktivere det, med de ulemper det kan medføre.

Det er vell strekt tatt teknisk umulig eller i hvertfall veldig vanskelig. Om du titter på en løs skjerm, så vil du se at skjermen også har en kant på en milimeter eller tre hvor det ikke er noe bilde. Jeg tipper at årsaken er at man ikke får kuttet like ved der hvor pixlene slutter uten å ødelegge dem. Så telefon helt uten kant er nok neppe noe som skjer, men en kant på bare 2-3 mm burde egentlig være mulig å få til.

Lenke til kommentar

Djises da, en større skjerm har endel fordeler, og det har ulempen at telfonen blir større og mer uhåndterlig. Det er jo ikke akkurat som en skjermstørrelse er ubrukelig, og en annen er nirvana, det er en glidene overgang, og noen passer bedre for noen, og mindre bra for andre. Personlig synes jeg 4.3 passer ganske bra, men det er jo vane også. Tror ikke jeg vil hatt noe særlig større (telefon)

 

AtW

Lenke til kommentar

Folkens. Det er nå over 4 sider fjas i denne tråden. Vi setter en strek her og sier at:
- Dersom dere ønsker å diskutere hva som er den beste skjermstørrelsen, start en ny tråd
- Tilbakemeldinger på moderering skjer på PM til vedkommende moderator
- Whining om at noe er off-topic er like off-topic som det man whiner om. Bruk rapporter-knappen eller forvent en reaksjon fra moderatorer dersom man på død og liv må poste om det i tråden.

Fra nå av fjernes det overnevnte fra denne tråden uten varsel

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...