Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Ferie til Pakistan.


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hallo. Jeg skrev nettopp under på en tilståelsesdom på politihuset, jeg ble tatt med 98 gram hasj og 100 rivotril.

 

Har jeg lov å ta en ferie i Pakistan på to uker før jeg har vært i rettssak osv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver aldri under på en tilståelsesdom hos politiet. Du kan vedta et forelegg (men det får du normalt i posten) eller undertegne på at du samtykker i at saken blir fremmet som tilståelsessak. Det at du er siktet for noe kriminelt er i seg selv ikke til hinder for utreise - du skal ha konkret beskjed om dette. Denne beskjeden skal ledsages med beskjed om at du skriftlig må love å ikke dra utenlands, eller pålegg om å innlevere passet ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hallo. Jeg skrev nettopp under på en tilståelsesdom på politihuset, jeg ble tatt med 98 gram hasj og 100 rivotril.

 

Har jeg lov å ta en ferie i Pakistan på to uker før jeg har vært i rettssak osv?

 

Bare reis til Pakistan, du.

Send meg en PM med navnet ditt, så skal jeg få noen til å møte deg.

 

G :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hallo. Jeg skrev nettopp under på en tilståelsesdom på politihuset, jeg ble tatt med 98 gram hasj og 100 rivotril.

 

Har jeg lov å ta en ferie i Pakistan på to uker før jeg har vært i rettssak osv?

 

Bare reis til Pakistan, du.

Send meg en PM med navnet ditt, så skal jeg få noen til å møte deg.

 

G :)

 

get a life

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...