Gå til innhold

Hva slags bukser bør gutten bruke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Lurer bare på hva slags bukser jenter syns ser best ut på gutter. Aldersgruppe ca 14-18.

Postet av anonym: 9c47d5dac90df4a458b1f933821a2421

Er jenta mest oppteken av det, bør ikkje du vera mest oppteken av jenta...

• Liker 1
Skrevet

Hei! Lurer bare på hva slags bukser jenter syns ser best ut på gutter. Aldersgruppe ca 14-18.

Er jenta mest oppteken av det, bør ikkje du vera mest oppteken av jenta...

Haha, er ikke derfor jeg spør, er bare nyskjerrig :)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Lag en ny bruker med nytt navn og spørr igjen. Om du heter "anonymdiskusjon" eller "Frankpetter" så vet ikke de forskjell. Ikke at jeg tror de bryr seg. :)

Skrevet

Lag en ny bruker med nytt navn og spørr igjen. Om du heter "anonymdiskusjon" eller "Frankpetter" så vet ikke de forskjell. Ikke at jeg tror de bryr seg. :)

Er ikke tillatt med flere brukere på forumet, så burde ikke gjøre det. Kan flytte tråden for deg, men da kan du ikke fortsette å poste anonymt, bare se hva andre skriver eller ikke bruke anonymitetsfunksjonen. :)

Skrevet

Er ikke tillatt med flere brukere på forumet, så burde ikke gjøre det. Kan flytte tråden for deg, men da kan du ikke fortsette å poste anonymt, bare se hva andre skriver eller ikke bruke anonymitetsfunksjonen. :)

Så lenge det ikke kommer på profilen min at det var meg så funker det for meg :) Kan også slenge på her mens jeg først er anonym at jeg spør dette fordi jeg hadde en liten "diskusjon" med en jente i klassen :p

Skrevet

Hahahaha! Dongeribukser, fram til du er 18. Så kan du prøve deg med de hel-fargede blå/røde <hva de enn heter>, men når alt kommer til ende, så er dette en latterlig diskusjon :p

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Sett at han har en bruker fra før av, ja. Men bra du rettet meg :yes:

Skrevet

Sett at han har en bruker fra før av, ja. Men bra du rettet meg :yes:

En må ha bruker for å poste anonymt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...