Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratis PS+ i en måned for alle. Det må jeg vel si er ganske brukbart.

Hvis man ikke har det fra før av så er det jo helt kurrant. Som PSN+ kunde fra før av så vil jeg jo ikke merke noe til den månden jeg får ekstra for å si det sånn...

Joa... Du slipper jo å betale for denne måneden! :)

Jeg ser det på denne måten, den dagen jeg sier opp PSN+ så vil jeg ha 30 dager ekstra etter at jeg har sagt opp tjenesten. Bare et lite problem jeg har ingen planer opp å slutte å bruke PSN+. Så derfor vil jeg ikke få noe "glede" av de 30 dagene som vi får som bonus. :)

Men som sagt, jeg bryr meg ikke, vil bare ha PSN opp å gå igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte denne:

I løpet av den første uken i mai kommer altså PSN tilbake i en ny drakt. Sikkerhetseksperter har jobbet på spreng med Sony for å tette hullene og lage en tryggere onlinetjeneste til PlayStation 3. I praksis betyr dette at du vil få beskjed om å taste inn et nytt passord etter å ha lastet ned en oppdatering, når PSN åpner igjen.

Ja, de må virkelig ha jobbet på spreng for å komme opp med dette, ehehehe

Skrevet

Synes det var fint gjort av Sony å gi 1mnd gratis PS+ og er veldig spent på hva det andre vi skal få gratis er for noe. Men det viktigste er at PSN kommer opp igjen om kort tid!

Skrevet

Det står jo at de skal starte å kjøre PSN online i dag i visse omeråder, så det vil vel si statene, så asia og oss i europa til slutt viss jeg skal leke spåmann.

Skrevet

Det står jo at de skal starte å kjøre PSN online i dag i visse omeråder, så det vil vel si statene, så asia og oss i europa til slutt viss jeg skal leke spåmann.

Du glemmer 4 andre kontinenter.

Skrevet (endret)

Ja, men hvem bryr seg om dem da :p

Edit:

Og jeg skrev spåmann ikke geografi professor :p

Endret av Manx
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil vel tro at de lar folk beholde det de laster ned i den månden de er pluss medlemmer. Eller så vil det jo bli ramaskrik ut av en annen verden vil jeg tro.

Skrevet

Har hackerne passordet til emailen til folk?

ja :) anbefaler deg å skifte passord som matcher det du brukte på PSN.

Bare for å gjøre det litt klarere: Hackerne kan ikke hacke mailen din ved å hacke PSN med mindre du har brukt samme passord til mailen som du bruker på PSN.

Du glemmer 4 andre kontinenter.

Har alle kontinentene eget PSN-nettverk? Tviler på at Antarktis har det f. eks :p Har aldri hørt om et eget for Australia heller (selv om det kan godt hende dette finnes). Nord- og Sør-Amerika går vel også under ett? Så da var ikke Manx SÅ langt unna :-)

Jeg vil vel tro at de lar folk beholde det de laster ned i den månden de er pluss medlemmer. Eller så vil det jo bli ramaskrik ut av en annen verden vil jeg tro.

Det hadde jo vært det riktige å gjøre, men uten at jeg vet helt sikkert hvordan dette gjøres så høres det ut som mye jobb å gjøre om slik at det som lastes ned av en bruker under gratisperioden skal bli med over til non-plus hverdagen.

Skrevet

Gratis PS+ i en måned for alle. Det må jeg vel si er ganske brukbart.

Hvis man ikke har det fra før av så er det jo helt kurrant. Som PSN+ kunde fra før av så vil jeg jo ikke merke noe til den månden jeg får ekstra for å si det sånn...

Joa... Du slipper jo å betale for denne måneden! :)

Jeg ser det på denne måten, den dagen jeg sier opp PSN+ så vil jeg ha 30 dager ekstra etter at jeg har sagt opp tjenesten. Bare et lite problem jeg har ingen planer opp å slutte å bruke PSN+. Så derfor vil jeg ikke få noe "glede" av de 30 dagene som vi får som bonus. :)

Men som sagt, jeg bryr meg ikke, vil bare ha PSN opp å gå igjen.

Hvis jeg skal tippe, så slipper du å betale en måned, så du du vil få like mye glede av det som alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...