Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten er det skrevet 60 sider på RAWK før kampen mens det er skrevet 11 på redcafe, og det er flere innlegg pr side på førstnevnte. Bare en liten notis som jamfr. til tidligere debatt i tråden.

Skrevet

når jeg prøver registrere meg på norsk tipping/sumo greiene og trykker "Få tilgang" så kommer det opp ett nytt vindu og der stopper det. Andre med samme problem?

Skrevet

Faen jeg drømte at Gary Neville putta, og Robbie Fowler spilte for Liverpool, samt at hele Anfield ropte Bruno til Heskey når han kom i Leicester-drakt utpå... Skal slutte med zma før kampdag.

Skrevet

AnnieEaves:

Andre Marriner is half French. This is an absolute disgrace, I'm not having this, what were the organisers thinking? Pah! Grr! Gah! Oh.

Vel,vel. Spørs kor mykje feit og ubrukelig svir hos Dowd pr i dag. Kan bli stygt.

Skrevet

Reina, Kelly, Enrique, Carragher, Skrtel, Lucas, Adam, Gerrard, Downing, Kuyt, Suarez.

Subs: Doni, Bellamy, Carroll, Henderson, Spearing, Robinson, Agger.

Skrevet (endret)

#lfc Reina, Kelly, Enrique, Carragher, Skrtel, Lucas, Adam, Gerrard, Downing, Kuyt, Suarez. Visstnok.

Edit: Damnit, too late.

Endret av JR Ewing
Skrevet

Gerrard starter ja. Overrasket over at Carroll er på benk etter han scorte sist. Har hatt nerver i hele dag. Håper vi gir alt fra første sekund, ellers har vi ikke sjans.

Skrevet

Hva i helvette? Nani og Rooney på benken? De to beste spillerne vi har for faen. Rooney kan jeg fatte, jeg hadde også benket han, men Nani for fucks sake

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...