Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke begynt på DLCen ennå engang. Tror jeg bare kjører gjennom hovedspillet nå, så får jeg heller komme tilbake for tilleggsmaterialet hvis jeg føler for det.

 

Bloodborne kan det allikevel være at jeg prøver snart. Det virker ganske annerledes enn Souls, mer action-fokusert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har Dark Souls 2 sine credits rullet over skjermen. Jeg er rimelig fornøyd med det etter snaue 90 timer spilt, og da har jeg ikke rørt ekstramaterialet engang. Alt i alt likte jeg spillet godt, men det ble litt for likt eneren og det gjorde nok at jeg følte meg veldig mettet mot slutten, så jeg håper det blir noe nytt og friskt med DS3.  

Lenke til kommentar

Starten er ganske "lett" ja, det blir værre  :)  Hvis ikke så kan du prøve DS2 - Scholar of the first sin.

Har hørt at Ornstein og Smough skal være den vanskeligste bossen? har drept Capra demon,døde 3 ganger på grunn av at det var en busk foran kameraet så,så ingenting, når begynner det å bli vanskelig? er nå i soul level 34

Lenke til kommentar

Vel, de har/hadde sikkert tanker og ideer om DS4 når de begynte å tenke på DS3. Det er sikkert et flust av ideer til DS2 som aldri ble ferdigstilt som nå kommer i DS3. At utviklingen startet et år før DS2 ble sluppet sier fint lite når de ikke nevner hvilket steg av utviklingen de var i når DS2 ble slippet. Alt kan være ideer og konsepter så føler ikke det er så spesielt at de gjorde det. Helt vanlig innenfor spillutviklingbransjen at man har klargjort ideer for fremtidens spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...