Gå til innhold

Komplett.no TIMESALG 29.09.2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff huff huff, glemte det helt av frem til nå. Noen som vet hva som var på datadelen i dag? Er det en oversikt?

 

 

Det var noen skjermkort, bl.a. 560TI, 6870 og Zotac GeForce GTX 570 1280MB. Jeg bestilte 570-kortet(satt ned fra 2,6k til 1995,-!!) og RAM(som ikke var på salg).

 

Det var også et par SSD-disker(Bestilte Corsair Force 120GB til en kompis for 1090,-), Starcraft-headset og tastatur + en del andre ting. Var noen spill med vill rabatt på ^^ Ikke noe nevneverdig though.

Endret av Reap
Lenke til kommentar

Ble ASUS N55SF, den rimeligeste av de.

 

Så nok en gang har man brukt lønna så fort man får den, men det trengs. Laptopen jeg har nå er gammel, uten fungerende batteri, halvveis fungerende wifi, og fylt med møkkahardware.

Gled deg til godlyd og den perfekte 15"-skjermen(matt og 1600x900).

 

Ellers har jeg hatt litt problemer med å få grafikkkortet til å fungere - hverken driveren fra sidene til ASUS eller Nvidia fungerer. I følge device manager er det manglende driver til PCI-kontrolleren, inntil jeg finner ut av det må jeg belage meg på å bruke Intel 3000-grafikk :ermm:

Endret av Torpedo_Peter
Lenke til kommentar

Ekstern hdd kan kobles til og streames gjennom en usb kabel på denne spilleren ?

Støtter det meste ser det ut som,

Noen som har en formening om spilleren som er på tilbud?

 

Har denne spilleren selv, og har bare positive ting å si om den. Den er rask, enkel å bruke og jeg kan skrive under på at den er bedre til bluray en ps3 (feitversjonen). Har også koblet til eksterne disker med ntfs og fat32 og begge virker veldig bra opp mot denne spilleren.

Lenke til kommentar

...SNIP...

 

Har denne spilleren selv, og har bare positive ting å si om den. Den er rask, enkel å bruke og jeg kan skrive under på at den er bedre til bluray en ps3 (feitversjonen). Har også koblet til eksterne disker med ntfs og fat32 og begge virker veldig bra opp mot denne spilleren.

 

Det er denne du snakker om sant? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612881

 

Eneste jeg lurer på er om selve spilleren bråker noe særlig? Dette irriterer meg med ps2'en min.

Lenke til kommentar

...SNIP...

 

Har denne spilleren selv, og har bare positive ting å si om den. Den er rask, enkel å bruke og jeg kan skrive under på at den er bedre til bluray en ps3 (feitversjonen). Har også koblet til eksterne disker med ntfs og fat32 og begge virker veldig bra opp mot denne spilleren.

 

Det er denne du snakker om sant? http://www.komplett....aspx?sku=612881

 

Eneste jeg lurer på er om selve spilleren bråker noe særlig? Dette irriterer meg med ps2'en min.

 

Såfremt du ikke sitter med spilleren rett ved øret, eller ser på film uten lyd, er denne lydløs. Jeg klarer ikke å høre at den spinner opp engang under oppstart av bluray, selv om jeg bare sitter 3.5m unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...