Gå til innhold

Komplett.no TIMESALG 29.09.2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger opp et par screenshots av noen av tilbudene som var, for de som senere lurer på hva som var på tilbud til hvilken pris :) Fikk desverre ikke med meg bilder fra Gaming og hardware da jeg satt pal og oppdaterte siden ;)

 

EDIT: Om jeg hadde hatt mere cash å bruke på slike ting hadde jeg gått for Beats by Dr. Dre. eller Monster Miles Davids ørepropper(satt ned fra 3.999,- til 1495,-). DET var en utrolig rabatt :dribble:

post-113371-0-73311100-1317328408_thumb.jpg

post-113371-0-69628800-1317328414_thumb.jpg

post-113371-0-14607300-1317328422_thumb.jpg

Endret av Reap
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde selv lyst på Miles Davis Tribute-proppene fra Monster.

Men det får nok holde med Beyerdynamic dt770 og Bose qc15 for øyeblikket. Får være grenser for hvor mye musikk man skal høre på...

 

Hadde også skikkelig lyst på Samsung sin D7005-skjerm, men får vente til en annen gang. Det meste faller i pris over tid, alternativt nye modeller å sikle etter.

 

Leste forresten at Toshiba (?) hadde klart å lage en 55" OLED-skjerm, så kanskje verdt å vente?

Lenke til kommentar

For en neeeedtur. Oppdaget dette timesalget kl 22:30. Har sett etter ny TV i flere uker, og ser nå av screenshotsa til Reap at det var knalltilbud på flere av de aktuelle TV-ene; UE55D7005, UE60D8005, P65VT30Y... Hadde nok blitt et sett Monster Beats by Dre óg. Trist, trist.

 

Kommer det flere slike salg i tiden fremover?

Lenke til kommentar

Ble følgende snacks på meg:

 

Corsair H80

Monster Miles Davis Tribute

 

:D

Jeg bestilte også Miles Davis på impuls, har ganske lenge vurdert/vært på utkikk etter kvalitetsplugger, og med over 60% rabatt, slo jeg til - selv om jeg nesten ikke vet noe om dem. Men bestilte med oppkrav, så kan kansellere til de starter plukking. Har du gjort mye research? Vurderte du Sennheiser IE 8, Shure se535, Ultimate Ears 10 etc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...