Gå til innhold

Begynne å trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hey!

Har alltid hatt en dårlig holdning til trening og har det enda. Men selvom jeg har en dårlig holdning til det, "vil" jeg begynne å trene. Grunnen det siste året er at jeg ikke gidder/har råd til å trene på treningsstudio. Jeg vil helst trene musklene så jeg får litt masse, så jeg ikke ser ut som en tynn flis. Har dere noen tips og/eller enkelt treningsprogram for en som helst vil trene hjemme/ute i skogen.

Er 17 år, 178 cm høy og 69-70 kg tung. Det jeg er ute etter er som sagt i masse/størrelse på musklene.

På forhånd; Takk for svar! :)

Endret av TheSoapmaker
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funnet ut hvordan jeg kan få få nok cash i mnd til treningssenter. Og jeg har funnet et treningsprogram! Men det er for hver dag i uka. Jeg burde vel ikke gå fra 0 ganger i uka til 7 ganger? Burde jeg gå for grunnprogrammet til RYP før jeg går på programmet jeg har nå`?

Skrevet

Kjør heller plankevarianter, pike roll outs på ball osv på magedelen. Planke kan du dele opp i f.eks 3 sett á til-du-blir-sliten, på ball kan du ta f.eks 2 eller 3x8.

• 5 uker senere...
Skrevet

Tyty!! :new_woot:

Hvordan går det?

Går ganske greit! Har ikke fått nok penger til å binde meg til et treningssenter enda. Men fant en del vekter hjemme, så jeg trener hjemme foreløpig. Det eneste jeg går glipp av er benkpress, men går foreløpig greit! :)

Skrevet

Hva har du fått høre er forskjellen? På en liste over øvelser du går glipp av ved å bare trene med manualer hjemme, ville ikke benkpress vært det jeg skrev med størst font, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...