Gå til innhold

– iPhone 5 blir annonsert 4. oktober


Anbefalte innlegg

Hvorfor er da 3GS på andreplass i USA? Den har ikke høy pris i allefall.

 

Fordi den er enkel å bruke.

Fordi den er et fornuftig valg.

Fordi den har et eple på baksiden.

Fordi den er Nesten like bra som Iphone 4.

Fordi den har like mange apps som Iphone 4.

Og fordi Iphone 4 er på salgstoppen.

Endret av theDaniel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hva kan egentlig en Samsung Galaxy S2 gjøre som en iPhone 4 ikke kan? Da tenker jeg på utifra maskinvare og ikke operativsystem.

Og hvorfor ikke operativsystemet?

 

Er det fordi du kanskje allerede vet at iOS blir grisebanket der over Android?

 

Nei unnskyld meg, nå må folk nesten klare å holde seg saklige her. Har jeg noen gang sagt at iOS "eier" Android OS eller andre veien? Les innleggene mine så ser du jo at jeg har full forståelse for hvorfor noen velger det ene og andre velger det andre.

 

Her skrev noen "

Galaxy S 2 er en teknobombe av en telefon, de som er over middels interessert i teknologi, vil kanskje ikke vurdere iphone. De kjøper GS2 for nettopp funksjonene som følger med telefonen.".

Dette tolker jeg dithen at det følger med noen funksjoner med Galaxy S2 på maskinvarenivå som gjør den overlegen iPhone 4 allerede der, altså før hele diskusjonen rundt operativsystem kommer inn i bildet.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Og hva kan egentlig en Samsung Galaxy S2 gjøre som en iPhone 4 ikke kan? Da tenker jeg på utifra maskinvare og ikke operativsystem.

Og hvorfor ikke operativsystemet?

 

Er det fordi du kanskje allerede vet at iOS blir grisebanket der over Android?

 

Nei unnskyld meg, nå må folk nesten klare å holde seg saklige her. Har jeg noen gang sagt at iOS "eier" Android OS eller andre veien? Les innleggene mine så ser du jo at jeg har full forståelse for hvorfor noen velger det ene og andre velger det andre.

 

Her skrev noen "

Galaxy S 2 er en teknobombe av en telefon, de som er over middels interessert i teknologi, vil kanskje ikke vurdere iphone. De kjøper GS2 for nettopp funksjonene som følger med telefonen.".

Dette tolker jeg dithen at det følger med noen funksjoner med Galaxy S2 på maskinvarenivå som gjør den overlegen iPhone 4 allerede der, altså før hele diskusjonen rundt operativsystem kommer inn i bildet.

Vel, du tolket hannes svar der helt feil. Han snakker om funksjonene som følger med mobilen i sin helhet, og det innkludert OS'et.

Lenke til kommentar

@ RamGuy: Den laaange posten du skrev på første side er noe av det mest velbegrunnede innlegget jeg noensinne har lest her. Full forståelse og repekt for ditt valg, på samme måte som at jeg har forstått gjennom postene dine at du har full respekt for mitt. Måttebaresidet.

 

Nå må dere slappe av folkens. Alle bør være fornøyde med at vi alle er fornøyde med at vi liker det vi har kjøpt. Nerds. :-)

Lenke til kommentar

 

 

Mens iphone er et moteikon, og folk kjøper telefonen fordi den er kul og skal signalisere at "Jeg har en dyr telefon, derfor er jeg kul" Et lite fashionstatement på at vedkommende vet hva som er "in"

 

 

 

Det var kanskje slik før. Å eie en iPhone i dag er på ingen måte eksklusivt, da det er har blitt såpass hvermanns eie. De er over alt, i alle aldersgrupper.

 

JA! Ikke sant :-) ...og allemannseie er da også det kraftigste salgsargumentet som fins :-)

Lenke til kommentar

Og hva kan egentlig en Samsung Galaxy S2 gjøre som en iPhone 4 ikke kan? Da tenker jeg på utifra maskinvare og ikke operativsystem.

Og hvorfor ikke operativsystemet?

 

Er det fordi du kanskje allerede vet at iOS blir grisebanket der over Android?

 

Pøh! DET argumentet må du lengre ut på jordet med. iOS grisebanker Android i brukervennlighet. Men vi androidbrukere føler oss begrenset i iOS. Derfor velger vi Android. Noen vil ha det rett ut av eska. Jeg, og du, ser det som kvalitetstid å sitte og fikle med telefonene våre til vi får det sånn som vi vil :-) Eller bommer jeg helt her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og hva kan egentlig en Samsung Galaxy S2 gjøre som en iPhone 4 ikke kan? Da tenker jeg på utifra maskinvare og ikke operativsystem.

Og hvorfor ikke operativsystemet?

 

Er det fordi du kanskje allerede vet at iOS blir grisebanket der over Android?

 

Pøh! DET argumentet må du lengre ut på jordet med. iOS grisebanker Android i brukervennlighet. Men vi androidbrukere føler oss begrenset i iOS. Derfor velger vi Android. Noen vil ha det rett ut av eska. Jeg, og du, ser det som kvalitetstid å sitte og fikle med telefonene våre til vi får det sånn som vi vil :-) Eller bommer jeg helt her?

Android og iOS er like brukervennlige i dag. Så det argumentet at iOS er mere brukervennlig døde ut allerede i 2009-2010.

 

I 2007, så er jeg enig i at iOS var overlegent alt annet når det kom til brukervennlighet. men det var i 2007.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Og hva kan egentlig en Samsung Galaxy S2 gjøre som en iPhone 4 ikke kan? Da tenker jeg på utifra maskinvare og ikke operativsystem.

Og hvorfor ikke operativsystemet?

 

Er det fordi du kanskje allerede vet at iOS blir grisebanket der over Android?

 

Pøh! DET argumentet må du lengre ut på jordet med. iOS grisebanker Android i brukervennlighet. Men vi androidbrukere føler oss begrenset i iOS. Derfor velger vi Android. Noen vil ha det rett ut av eska. Jeg, og du, ser det som kvalitetstid å sitte og fikle med telefonene våre til vi får det sånn som vi vil :-) Eller bommer jeg helt her?

Android og iOS er like brukervennlige i dag. Så det argumentet at iOS er mere brukervennlig døde ut allerede i 2009-2010.

 

I 2007, så er jeg enig i at iOS var overlegent alt annet når det kom til brukervennlighet. men det var i 2007.

 

Kjenner en haug 40åringer som ikke forstår en dritt ut av android men som forsto iOS umiddelbart når de byttet telefon. At du forstår begge er ikke et grunnlag for påstanden din.

 

Vedder på at du har roota telefonen din. Henviser til posten min over og regner med at vi ser på "hobbyen" vår som kvalitetstid. Jeg spurte deg: Bommer jeg helt her?

Endret av theDaniel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og hva kan egentlig en Samsung Galaxy S2 gjøre som en iPhone 4 ikke kan? Da tenker jeg på utifra maskinvare og ikke operativsystem.

Og hvorfor ikke operativsystemet?

 

Er det fordi du kanskje allerede vet at iOS blir grisebanket der over Android?

 

Pøh! DET argumentet må du lengre ut på jordet med. iOS grisebanker Android i brukervennlighet. Men vi androidbrukere føler oss begrenset i iOS. Derfor velger vi Android. Noen vil ha det rett ut av eska. Jeg, og du, ser det som kvalitetstid å sitte og fikle med telefonene våre til vi får det sånn som vi vil :-) Eller bommer jeg helt her?

Android og iOS er like brukervennlige i dag. Så det argumentet at iOS er mere brukervennlig døde ut allerede i 2009-2010.

 

I 2007, så er jeg enig i at iOS var overlegent alt annet når det kom til brukervennlighet. men det var i 2007.

 

Kjenner en haug 40åringer som ikke forstår en dritt ut av android men som forsto iOS umiddelbart når de byttet telefon. At du forstår begge er ikke et grunnlag for påstanden din.

 

Vedder på at du har roota telefonen din. Henviser til posten min over og regner med at vi ser på "hobbyen" vår som kvalitetstid. Jeg spurte deg: Bommer jeg helt her?

Da er det noe som er galt. Om dem ikke skjønner Android i dag, så må dem i så fall ha prøvd ut en eldgammel versjon av Android. Og mest sannsynligvis på en bedriten Android mobil som lagger og hakker.

 

Det er ikke noe å diskutere i dag, fordi iOS og Android er nemlig like lett å sette seg inn i dag.

 

Og for dem som er uenig, så vil jeg gjerne ha gode grunner på hvorfor du mener det.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Fantastisk at en så dårlig mobiltelefon kan bli så populær.

 

Blir for dumt å si at iPhone er en dårlig telefon. Hva slags OS man velger er en smaksak. NEI, maskinvaren er ikke den beste. Trolig vil ikke 5`rn heller slå Samsung. Men de fleste av oss er ikke ute etter å ha den beste maskinvaren i en telefon. Jeg gleder meg til å kjøpe 5´rn uansett maskinvare. :thumbup: Trives kjempe godt med iOS 5. Strengt talt trenger jeg ikke å bytte ut 4´rn da den er mer enn bra nok. Får jo fortsatt en god slump for den når jeg selger den. :-)

Lenke til kommentar

Spørsmål, ikke retorisk.

 

Finnes det en eneste grunn til å kjøpe iPhone istedenfor Galaxy S2 utenom navnet? Ser jo ut til å bli slått på hvert eneste område..

 

Ja, Se posten min over. Og jeg vil ha en Android.

Om posten din er den som har med brukervennlighet å gjøre vil jeg ikke si at det stemmer.

 

En penn er for så vidt også mer brukervennlig enn en PC, men det gjør den ikke bedre. Det er en søkt sammenligning, men brukervennlighet grunnet svært begrensede tilpasningsmuligheter er for så vidt ikke et pluss.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Da er det noe som er galt. Om dem ikke skjønner Android i dag, så må dem i så fall ha prøvd ut en eldgammel versjon av Android.

 

Det er ikke noe å diskutere i dag, fordi iOS og Android er nemlig like lett å sette seg inn i dag.

 

En av årsakene til at iPhone selger så mye er jo nettopp bruker grensesnittet. Så vidt meg bekjent den eneste telefonen som leveres uten bruksanvisning. Den er rett og sltt totalt unødvendig. Har fortsatt en Samsung S2 til salgs. :thumbup:

Endret av Runar waits for alice
Fjernet unødvendig sitering.
Lenke til kommentar

 

Da er det noe som er galt. Om dem ikke skjønner Android i dag, så må dem i så fall ha prøvd ut en eldgammel versjon av Android. Og mest sannsynligvis på en bedriten Android mobil som lagger og hakker.

 

Det er ikke noe å diskutere i dag, fordi iOS og Android er nemlig like lett å sette seg inn i dag.

 

Og for dem som er uenig, så vil jeg gjerne ha gode grunner på hvorfor du mener det.

 

Det er jo enkelt. På iOS ligger ALLE ikonene på skrivebordet. På android må du åpne menyen for å nå dem. Så enkelt er det faktisk. På en android enhet KAN du legge alle ikonene på skrivebordet, om du ØNSKER det. Mange skjønner rett og slett ikke hvordan. Det er du nødt til å respektere. Klarer du ikke å se det nå?

Lenke til kommentar

Tenk litt over hvor mye av samtalen som faktisk er nødvendig å sitere. Såkalte sitatpyramider risikerer å bli slettet, da det er en tidkrevende jobb å manuelt endre alle innleggene. Det holder som regel å sitere det ene innlegget du faktisk svarer på, ikke alt som har blitt sagt så langt.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Endret av Runar waits for alice
Lenke til kommentar

En penn er for så vidt også mer brukervennlig enn en PC, men det gjør den ikke bedre. Det er en søkt sammenligning, men brukervennlighet grunnet svært begrensede tilpasningsmuligheter er for så vidt ikke et pluss.

 

iOS og android ER fundamentalt forskjellige. Jeg ser på iOS som pennen du skriver om og Android som PCen. Jeg er enig med deg der. Jeg prøver å forklare at det er mange som faktisk foretrekker pennen framfor PCen. Alt til sitt bruk.

 

Jeg liker det meste med knapper og ikoner. Er nok en supernerd. Samtidig er jeg artist/vokalist. Jeg bruker IKKE en pc til å kladde/skrive sangtekster.

 

Du kan ikke sammenligne en pc med en penn. Du kan sammenligne OSX, Linux og Windows osv.

Endret av theDaniel
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...