Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)

And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

1. 1. Er du interessert?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir gjerne med.

Gamertag: TheisMag

Når kan du spille? Har lagt deg til på xbox live, venter bare på at du skal godta.

Er btw borte mellom 18:30 og 21:00.

Det gjør vel ikke noe at kampen spilles like etter 21:00? Men det beste hadde vært om du kom deg på før den tid.

Skrevet

Mafsa og jeg får ikke tatt kampen før fristen i dag. Er det greit at vi tar den etter klokken 21:00?

Det går fint. Bare spill den før kl 22:30 :)

Skrevet (endret)

Å spille med "normal" speed følest jo ut som å spille i slow motion, alt går så altfor sakte :/

Ja, takk for kampen :)....det er det jeg sliter med, å sette sjangsene ;)

Endret av Predacton
Skrevet

Jeg og Abramovich får ikke koblet oss sammen til kamp. Xbox gir bare "connection lost" meldinga. Så vi prøver en siste gang halv 8, om det ikke går for and.rs bestemme hva som skjer. Greit, and.rs? :)

Skrevet

Jeg og Abramovich får ikke koblet oss sammen til kamp. Xbox gir bare "connection lost" meldinga. Så vi prøver en siste gang halv 8, om det ikke går for and.rs bestemme hva som skjer. Greit, and.rs? :)

Hei. Da går den med flest mål gjennom turneringen videre. Sjekker dette etterpå.

Skrevet

Hei. Da går den med flest mål gjennom turneringen videre. Sjekker dette etterpå.

Sjekker du meg og TheisMag også?

Skrevet

Vetlelg kunne ikke spille akkurat nå , men er det mulig jeg og han kan ta kampen imorgen And.rs ?

Det er er greit. Men pass på at mafsa vet dette. Han skal spille mot vinneren av dere i morgen.

Skrevet (endret)

Jeg slutter ikke på jobb i morgen før kl. 21. Er på 21:30 dog til å spille kamp hvis dette går greit.

Slik at den av dere som jeg skal spille mot og du and.rs vet det.

Endret av Mafsa
Skrevet

Jeg slutter ikke på jobb i morgen før kl. 21. Er på 21:30 dog til å spille kamp hvis dette går greit.

Slik at den av dere som jeg skal spille mot og du and.rs vet det.

Den er god

Skrevet

Da er resultater oppdatert :)

Til dere som fikk connection lost/ ikke fikk spilt: Den med flest mål gjennom turneringen gikk automatisk videre. Var helt likt noen steder og skilte da på faktorer som gikk på motstander mål/ walkover osv. Hvis dere i løpet av dagen i morgen får spilt kan dere si fra til meg...

Skrevet

Når kan du spille? :)

Skrevet

Jeg håper at meg og PontaDeLanca og meg kan prøve på å spille imorgen. Blir kjipt å ryke ut bare på grunn av at vi ikke klarte å koble til, iafall når jeg har en målforskjell på 8-1 etter 2 kamper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...