Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)


And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

  1. 1. Er du interessert?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han leaver i det 89minutt pga han tror jeg ikke styrer forsvaret manuelt, hva skal vi gjøre med sånne folk? han inviterte og når jeg scorer mitt 4 mål i 89/90 minutt så skrur han av xbox, KJIPT:/

 

Leaver pga at du bruker comp-styrt forsvar, noe som ikke er tillat! Derfor mener jeg at det skal spilles rematch! Hva har du å si And.rs?

 

Noter navnet og ikke la han være med på noen turneringer som blir arrangert her på diskusjon.no

 

Du kan ikke kom her og si din mening når du ikke vet hva det er snakk om!

Lenke til kommentar

Hva mener du med comp-styrt forsvar? jeg trykkeer jo på A knappen at de skal presse spilleren deretter B knappen for å ta vekk ballen, er ikke det lov? og hvorfor leavet han ikke før men i 90min når jg ledet 4-0?

 

Jo, selvfølgelig er det lov! Men da matchen ble satt opp ble innstillingen for styring av lag satt til "ALLE", eller noe sånt - i stede for "MANUELT". Derfor mistenker jeg at du brukte comp-styrt forsvar. Får høre hva and.rs har å si, om det trengs rematch eller om du får seieren.

Lenke til kommentar

Hva mener du med comp-styrt forsvar? jeg trykkeer jo på A knappen at de skal presse spilleren deretter B knappen for å ta vekk ballen, er ikke det lov? og hvorfor leavet han ikke før men i 90min når jg ledet 4-0?

 

Jo, selvfølgelig er det lov! Men da matchen ble satt opp ble innstillingen for styring av lag satt til "ALLE", eller noe sånt - i stede for "MANUELT". Derfor mistenker jeg at du brukte comp-styrt forsvar. Får høre hva and.rs har å si, om det trengs rematch eller om du får seieren.

 

Hvordan kan jeg fikse det? det var jo Foreverest som inviterte meg?:S, jeg kan ikke bytte på til manuelt eller alle når jeg har de "30 sekundene" til å fikse laget mitt?

Lenke til kommentar

Hva mener du med comp-styrt forsvar? jeg trykkeer jo på A knappen at de skal presse spilleren deretter B knappen for å ta vekk ballen, er ikke det lov? og hvorfor leavet han ikke før men i 90min når jg ledet 4-0?

 

Jo, selvfølgelig er det lov! Men da matchen ble satt opp ble innstillingen for styring av lag satt til "ALLE", eller noe sånt - i stede for "MANUELT". Derfor mistenker jeg at du brukte comp-styrt forsvar. Får høre hva and.rs har å si, om det trengs rematch eller om du får seieren.

 

Hvordan kan jeg fikse det? det var jo Foreverest som inviterte meg?:S, jeg kan ikke bytte på til manuelt eller alle når jeg har de "30 sekundene" til å fikse laget mitt?

 

Ikke spam tråden nå mere nå, la And.rs lese!

 

Som sakt; Du vant kampen men jeg mistenker at du bruker comp-styrt forsvar noe som ikke er tillat! Thats the case, så er det opp til and.rs å stemme deg videre i turneringen eller sette opp en rematch :) Ikke noe værre enn det.

Endret av Foreverest
Lenke til kommentar

Hvis navnet nede til hjørnet viste navnet til keeperen som motstanderen har når du angriper, så lot han datamaskinen styre.

 

Det er godt mulig at det var tilfellet, merket i vertfall at noe ikke var som det skulle være! Autofølging av spillere etc. umulig å spille seg forbi forsvarslinja!

 

Vet ikke hvordan turneringshosten skal finne ut av dette, men siden jeg ikke har noe proof er det vel høyst sannsynlig at seieren går til fifanani17..

Lenke til kommentar

Jo, selvfølgelig er det lov! Men da matchen ble satt opp ble innstillingen for styring av lag satt til "ALLE", eller noe sånt - i stede for "MANUELT". Derfor mistenker jeg at du brukte comp-styrt forsvar. Får høre hva and.rs har å si, om det trengs rematch eller om du får seieren.

 

Hva har egentlig disse instillingene med saken å gjøre? Det å velge å være keeper går det vel ikke ann å slå av. Det er noe man må stole på den andre.

 

Innstillingene for Manuelt, Alle osv er for pasninger, skudd og lignende. Og de skal være på Alle i denne turneringen.

 

Men mulig jeg har missforstått hva du skrev.

Lenke til kommentar

Hvis navnet nede til hjørnet viste navnet til keeperen som motstanderen har når du angriper, så lot han datamaskinen styre.

 

Det er godt mulig at det var tilfellet, merket i vertfall at noe ikke var som det skulle være! Autofølging av spillere etc. umulig å spille seg forbi forsvarslinja!

 

Vet ikke hvordan turneringshosten skal finne ut av dette, men siden jeg ikke har noe proof er det vel høyst sannsynlig at seieren går til fifanani17..

 

 

Hørt om second man contain? Gjør sånn at en forsvarspiller går til press, mens du selv kan styre spilleren din til å blokkere skudd/passninger.

Så at autofølging har skjedd, kan være det ELLER at han bare holdt inn B hele tia.

 

 

(Tar ingen sider, bare prøve å forklare at det er mulig å autofølge uten å jukse)

Lenke til kommentar

Noter navnet og ikke la han være med på noen turneringer som blir arrangert her på diskusjon.no

 

Du kan ikke kom her og si din mening når du ikke vet hva det er snakk om!

 

Vet ikke det nei. Men det at du leaver kampen på tampen beviser faktisk mer enn det du sier. Du kunne heller spilt ferdig for så å rapportert hvis du mente noe var feil. Du hindret mannen i å laste opp mål han synes var fine og som evt. kunne, for alt vi vet, vært det målet som ble turneringens fineste.

 

Det her blir uansett ord mot ord, med mindre noen av dere har bevis i form av noe, men så lenge du leavet og nektet å fullføre så får du ta det sure eple å godta nederlaget.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke mulig å benytte seg av historisk forsvar online?

 

Er ikke lov til å bruke historisk forsvar nei. Vet ikke om Fifanini gjorde det? Er til samme tid også veldig usportslig å gå ut på 89 minutt. Mistenker man noe kan man ta det opp etter endt kamp.

 

Må selvfølgelig beklage at jeg faktisk var så idiot å leavet matchen.. Og til deg andersbaero, selvfølgelig vet jeg hva 'secound man contain' er - og det var ikke hva jeg så ut på banen. Autofølging av spillere som ikke var i fokus blir vel riktig å si, ikke de ballpressende.

 

Må igjen beklage til fifanani17 at jeg leava, men der og da var jeg virkelig sikker på at han brukte historisk forsvar. Det er også min mening nå i ettertid!:)

 

Hva mener du bør skje nå And.rs? Får han seieren eller bør det spilles en rematch (hvor han kanskje starter kampen med 1 eller 2 mål i form av at jeg ikke har noe digitalt proof - kun min mening!)

Lenke til kommentar

Jeg såg ganske sent at denne cup'en hadde startet, men har iallfall sendt friend request til esbinhoo, men han har ikke akseptert..

 

Jeg var sikker på at cupen startet idag.. Beklager.. Vet ikke om vi får spillt idag, hvis du går med på det.. Ellers tar du rett og slett walkover..

 

Vet ikke hva ts syns..

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Vant 5-0 men er ikke videre til runde 2? Det er konge :w00t:

 

Hei! Skal rettes opp nå. Skyldes rett og slett at mailen din var satt opp på en annen måte enn andres. Dvs at mål sto omvent fra navn om du skjønner hva jeg mener. Etter å ha registrert mange resultater er det lett å gjøre slurvefeil som det :) Men er rettet opp om 5 min...

Lenke til kommentar

Det er vel ikke mulig å benytte seg av historisk forsvar online?

 

Er ikke lov til å bruke historisk forsvar nei. Vet ikke om Fifanini gjorde det? Er til samme tid også veldig usportslig å gå ut på 89 minutt. Mistenker man noe kan man ta det opp etter endt kamp.

 

Må selvfølgelig beklage at jeg faktisk var så idiot å leavet matchen.. Og til deg andersbaero, selvfølgelig vet jeg hva 'secound man contain' er - og det var ikke hva jeg så ut på banen. Autofølging av spillere som ikke var i fokus blir vel riktig å si, ikke de ballpressende.

 

Må igjen beklage til fifanani17 at jeg leava, men der og da var jeg virkelig sikker på at han brukte historisk forsvar. Det er også min mening nå i ettertid!:)

 

Hva mener du bør skje nå And.rs? Får han seieren eller bør det spilles en rematch (hvor han kanskje starter kampen med 1 eller 2 mål i form av at jeg ikke har noe digitalt proof - kun min mening!)

 

Kan du komme med din mening And.rs? vil gjerne hvite hva hosten har å si. Jeg mener i vertfall at en rematch hvor fifanani17 starter med 1 eller 2 mål er den beste løsningen! Dette er fair for begge parter ettersom jeg er ganske sikker på at det ble brukt compstyrt forsvar uten å ha tilstrekkelig med proof - Og fifanani17 får denne fordelen med å lede 2-0 ved kampstart pga. at han "vant" den omdiskuterte kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...