Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)


And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

  1. 1. Er du interessert?



Anbefalte innlegg

Fikk ikke svar på det jeg spurte om lenger bak, men regner med at motstandere min vant på walkover, noe som er helt greit siden jeg trodde cupen startet idag :p

 

Han vant nok på walkover ja, hvis han har tatt kontakt med deg. Du får prøve neste gang det blir turnering og heller følge litt bedre med da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir jo helt feil at man skal få omkamp pga noe sånnt. Du tror han juksa, du vet ikke. and.rs har jo heller ingen ting å vurdere utifra siden du ikke har noen bevis.

 

Folk for til neste muligheter for sånnt ha klar et kamera sånn at man kan ta bilder/filme det. De fleste har sånnt på mobilen uansett. Om Fifanani17 har juksa blir nok det funnet fort ut i neste runde, og da burde man heller ta en avgjørelse da på om du skal få en kamp mot han fyren i neste runde.

 

Jaja, ser at alle er i mot meg når man kommer til dette! Har ikke særlig høye forhåpninger til å få spilt en rematch, noe som i grunn er veldig trist - da et dårligere lag går videre pga. juks.

 

Du kan ikke si at jeg er dårligere enn deg?:p

 

Regner med at jeg slår deg 9 av 10 ganger :)

Lenke til kommentar

Blir jo helt feil at man skal få omkamp pga noe sånnt. Du tror han juksa, du vet ikke. and.rs har jo heller ingen ting å vurdere utifra siden du ikke har noen bevis.

 

Folk for til neste muligheter for sånnt ha klar et kamera sånn at man kan ta bilder/filme det. De fleste har sånnt på mobilen uansett. Om Fifanani17 har juksa blir nok det funnet fort ut i neste runde, og da burde man heller ta en avgjørelse da på om du skal få en kamp mot han fyren i neste runde.

 

Jaja, ser at alle er i mot meg når man kommer til dette! Har ikke særlig høye forhåpninger til å få spilt en rematch, noe som i grunn er veldig trist - da et dårligere lag går videre pga. juks.

 

Du kan ikke si at jeg er dårligere enn deg?:p

 

Regner med at jeg slår deg 9 av 10 ganger :)

 

Hehe,hadde lekestue med deg:P men jaja si hva du vil.

Lenke til kommentar

Har nylig (senest i går) vært i kontakt med motspillerne til Riolars, Teipball og Emils. Er nesten 100% sikker på at alle er klare for å spille i dag? Prøvd å sende pm?

 

Du har diskusjon.no brukeren til skoglund93? Han ble påmeldt av en annen og har ingen link til noen bruker på instantplay sine facebook sider.

 

Har sendt friend request og melding på xbox live forøvrig.

Lenke til kommentar

Blir jo helt feil at man skal få omkamp pga noe sånnt. Du tror han juksa, du vet ikke. and.rs har jo heller ingen ting å vurdere utifra siden du ikke har noen bevis.

 

Folk for til neste muligheter for sånnt ha klar et kamera sånn at man kan ta bilder/filme det. De fleste har sånnt på mobilen uansett. Om Fifanani17 har juksa blir nok det funnet fort ut i neste runde, og da burde man heller ta en avgjørelse da på om du skal få en kamp mot han fyren i neste runde.

 

Jaja, ser at alle er i mot meg når man kommer til dette! Har ikke særlig høye forhåpninger til å få spilt en rematch, noe som i grunn er veldig trist - da et dårligere lag går videre pga. juks.

 

Du kan ikke si at jeg er dårligere enn deg?:p

 

Regner med at jeg slår deg 9 av 10 ganger :)

 

Hehe,hadde lekestue med deg:P men jaja si hva du vil.

 

Pga. at du juksa ;)

Kan jeg få rematch da? Sånn utenom cupen.

Endret av Foreverest
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke jeg med i 2. runde? Jeg vant 2-0 over Jalleks(AleksWH) i går...

 

Sendte selvsagt også inn rapport før kl. 21.... Kl. 20:05 for å være helt presis.

 

 

Og det begynner nesten å haste litt hvis vi har tenkt å bli ferdig før klokken 21....

 

 

Når jeg ser på resultat-lista på facebook er resultatet oppført, men av en ukjent grunn så har jeg blitt erstattet med et par folk som tapte i runde 1.

 

Jeg skulle egentlig spilt istedenfor Noldus84 eller Em1LS.

Endret av vetlelg
Lenke til kommentar

Hørte at Teipball vant over skoglund93, hørte også at både jeg OG teipball bruker villareal, mulig å ordne slik at folk med samme lag ikke møtes?

Hater å spille mot folk med samme lag som meg.

 

 

(Regner med at jeg skal møte teipball i 16-dels finalen.)

 

Blir nok samme lag. Umulig å kontrollere da jeg ikke fikk inn alle lagene før start...

Lenke til kommentar

Hørte at Teipball vant over skoglund93, hørte også at både jeg OG teipball bruker villareal, mulig å ordne slik at folk med samme lag ikke møtes?

Hater å spille mot folk med samme lag som meg.

 

 

(Regner med at jeg skal møte teipball i 16-dels finalen.)

 

Regler må da være regler. Regner med and.rs tok høyde for det problemet da han satte opp turneringsreglene. Synes det er bra og fair at alle spiller med samme lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...