Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)


And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

  1. 1. Er du interessert?



Anbefalte innlegg

Hvem skal jeg møte egentlig??

Du skal spille mot Noldus84. Av en eller annen grunn er ikke jeg i runde 2 selv om jeg vant 2-0 i går, og jeg har blitt erstattet av deg og Noldus84. Hvorfor vet jeg ikke, og jeg venter fortsatt på svar.... :)

 

 

Det som er helt latterlig her er jo at både du og Noldus84 trodde at dere var ute fordi dere tapte i runde 1, og sannsynligheten er stor for at Noldus84 ikke kommer til å sjekke forumet i tro om at han er ute av konkurransen.

Endret av vetlelg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem skal jeg møte egentlig??

Du skal spille mot Noldus84. Av en eller annen grunn er ikke jeg i runde 2 selv om jeg vant 2-0 i går, og jeg har blitt erstattet av deg og Noldus84. Hvorfor vet jeg ikke, og jeg venter fortsatt på svar.... :)

 

 

Det som er helt latterlig her er jo at både du og Noldus84 trodde at dere var ute fordi dere tapte i runde 1, og sannsynligheten er stor for at Noldus84 ikke kommer til å sjekke forumet i tro om at han er ute av konkurransen.

 

Jeg sendt PM til begge klokken 19. Dere skal spille mot hverandre. Jeg fikk ikke mailen din i går vetleg. Derfor jeg ikke hadde ført det opp... Dere får til 22:30 å spille kampen :)

Lenke til kommentar

Hvem skal jeg møte egentlig??

Du skal spille mot Noldus84. Av en eller annen grunn er ikke jeg i runde 2 selv om jeg vant 2-0 i går, og jeg har blitt erstattet av deg og Noldus84. Hvorfor vet jeg ikke, og jeg venter fortsatt på svar.... :)

 

 

Det som er helt latterlig her er jo at både du og Noldus84 trodde at dere var ute fordi dere tapte i runde 1, og sannsynligheten er stor for at Noldus84 ikke kommer til å sjekke forumet i tro om at han er ute av konkurransen.

 

Jeg sendt PM til begge klokken 19. Dere skal spille mot hverandre. Jeg fikk ikke mailen din i går vetleg. Derfor jeg ikke hadde ført det opp... Dere får til 22:30 å spille kampen :)

Takk for at du rydder opp. ^^

Lenke til kommentar

Instantplay kårer beste mål fra konkurransen. Alt du må gjøre er å:

 

- Trykke på Y for å laste opp reprisen (finner den i highlights etter kampen)

- Finne videoen på EA sine sider og sende inn linken.

 

Resten blir fikset av Instantplay (blant annet opplastet til Youtube). Alle bidrag blir vist frem. Topp 10 blir kåret.

 

Linken kan sendes inn på PM til meg, mailen [email protected], eller tilInstantplay på Facebook.

 

Premien til beste mål er 3 mnd Xvox live gold:

 

6222824492_22371ae6bc.jpg

 

Husk å sende inn målene deres :) Hittil har det kun kommet en video. Alle kan sende inn så mange må de ønsker. Det eneste kravet er at målene er fra cupen.

Lenke til kommentar

Hvorfor går Fifanini17 direkte videre fra 16dels. Var det ikke han som ble mistenkt for cheat? :hrm:

 

Stussa litt på den jeg å : /

 

Desverre pga frafall. Men noen av dere har forslag til hvordan vi kan løse det på andre måter er det bare å si fra. Han jukset ikke, det fikk vi oppklart i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...