Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)


And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

  1. 1. Er du interessert?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir gjerne med.

 

Gamertag: TheisMag

 

Når kan du spille? Har lagt deg til på xbox live, venter bare på at du skal godta.

Er btw borte mellom 18:30 og 21:00.

 

Det gjør vel ikke noe at kampen spilles like etter 21:00? Men det beste hadde vært om du kom deg på før den tid.

Lenke til kommentar

Jeg og Abramovich får ikke koblet oss sammen til kamp. Xbox gir bare "connection lost" meldinga. Så vi prøver en siste gang halv 8, om det ikke går for and.rs bestemme hva som skjer. Greit, and.rs? :)

 

Hei. Da går den med flest mål gjennom turneringen videre. Sjekker dette etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg og Abramovich får ikke koblet oss sammen til kamp. Xbox gir bare "connection lost" meldinga. Så vi prøver en siste gang halv 8, om det ikke går for and.rs bestemme hva som skjer. Greit, and.rs? :)

 

Hei. Da går den med flest mål gjennom turneringen videre. Sjekker dette etterpå.

 

Sjekker du meg og TheisMag også?

Lenke til kommentar

Da er resultater oppdatert :)

 

Til dere som fikk connection lost/ ikke fikk spilt: Den med flest mål gjennom turneringen gikk automatisk videre. Var helt likt noen steder og skilte da på faktorer som gikk på motstander mål/ walkover osv. Hvis dere i løpet av dagen i morgen får spilt kan dere si fra til meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...