Gå til innhold

VM i landeveissykling 2011 København (Danmark)


Latias

Anbefalte innlegg

logoVMcopenhagen-20111.jpg

 

VM i landeveissykling 2011 arrangeres i København/Rudersdal, Danmark i perioden 19. til 25. september. Dette er den 78. utgaven av VM i landeveissykling. For første gang siden 2004 er VM for junior integrert i arrangementet. Thor Hushovd er regjerende verdensmester etter å ha vunnet rittet i Australia i 2010.

 

36165_435319248405_81185663405_5117239_331190_n.jpg

 

Menn

 

Landeveisritt

266 km - 25.09.2011

 

Temporitt

46,4 km - 21.09.2011

 

Landeveisritt Junior

126 km - 24.09.2011

 

Temporitt Junior

27,8 km - 20.09.2011

 

Landeveisritt U23

168 km - 23.09.2011

 

Temporitt U23

35,2 km - 19.09.2011

 

 

Kvinner

 

Landeveisritt

140 km - 24.09.2011

 

Temporitt

27,8 km - 20.09.2011

 

Landeveisritt Junior

70 km - 23.09.2011

 

Temporitt Junior

13,9 km - 19.09.2011

Endret av Latias
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare kopierer det jeg skrev i den andre tråden.

 

KOM IGJEN VEGARD! NÅ TAR DU MEDALJE!

 

Vegard, skjerp deg! Du er mye bedre enn dette! WTF?!?!?!?!

 

Når han dansken gjør det så bra, så bør jo du og være med i toppen!

 

Så dårlig sendingen har blitt både på eurosport og nrk da. hva faen skjer?

 

Profiler?

 

Bra jobbet btw ;).

Lenke til kommentar

landevei:Hushovd

 

Tempo:Porte

 

Men hvor i all verden er Kirsten Wild????Skulle da tro at det var bedre for hun å kjøre tempo fremfor på landeveien...

 

Fabian skal vel kjøre begge deler. Dog, han bør vel støte ganske tidlig. Henger Edvald med da, noe jeg ikke har en anelse om han gjør, så bør han henge seg på han.

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Hvem hadde dere satset pengene på på landeveisrittet til søndag(store gutta) og tempoen på onsdag(også store gutta)?

 

Hvem sykler begge deler?

Bookmakerne har per i dag rekkefølgen for søndagen (vinner-odds): 1 Gilbert, 2 Sagan, 3 Hushovd, 4 Cavendish, 5 Boasson Hagen, 6 Cancellara, 7 Bennati.

 

Jeg kan ikke se hvorfor den listen skulle være feil, selv om dette neppe er listen i mål. Cancellara, Bennati kun hvis alene til mål, Hushovd hvis gruppe uten tog for Cav, Cav ved massespurt og Boasson Hagen hvis ikke Sagan/Cav er med til mål (men spørs om det egenlig er litt langt/hardt for Eddy). Gilbert som overall favoritt er vel no-brainer, han er den eneste som har mulighet uansett løpsutvikling mot slutten.

Endret av RamsFoto
Lenke til kommentar

Hushovd og Gilbert er vel de to soleklare favorittene og Thor er vel den eneste man kan si at avslutningen passer perfekt. For hard for Cav og toppspurterne og en anelse for lett for Gilbert.

 

Dette vinner Porte!

 

Nå ser det dog stygt ut for Porte. kan ikke skjønne hvorfor han sykler så elendig.

 

Stoltenberg:Til å være Porte, så er dette en elendig tempo...han er god for gull, men av en eller annen merkelig grunn så er han ikke oppe der nå...Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke diskuterer hvor dårlig Porte er i dag...

 

Porte :nei: ...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...