Gå til innhold

VM i landeveissykling 2011 København (Danmark)


Latias

Anbefalte innlegg

Er jeg anti-Norge hvis jeg ikke har trua på nordmennene? Det er en STOR forskjell på å være optimistisk og realistisk.

 

som jeg skrev så er vel Thor en av de som evt. har psyken, styrken og evnen til å vinne. Så man må nesten ha en veldig spesiell innstilling til å ikke tippe thor blant favorittene til å vinne...Er det noe man er ved å tippe hushovd som vinner, så er det realist...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det blir dumt å kalle meg for anti-Norge bare fordi jeg ikke tror at en nordmann vinner.

 

maybe baby...Har på følelsen at det er gått sport i å tro at det går dårlig for Norge uansett hvilken idrett det gjelder...

 

Men for å være realist på fleres vegne så har vel ikke Sagan kjørt så mange VM. Han er vel ikke så vant til distansen? Edvald har vel enda ikke holdt denne distansen helt inn og for all del, det gikk jo skeis for oss i damenes ritt, så uhell kan alltid oppstå. Men thor er så god til å unngå dette når det virkelig gjelder...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Er jeg anti-Norge hvis jeg ikke har trua på nordmennene? Det er en STOR forskjell på å være optimistisk og realistisk.

 

Men det er jo realistisk og tro at en av de norske kan vinne. Det er større sjanse noen andre enn de norske vinner, men tror at de takler presset. Tror de norske kommer rundt 5-6 dessverre.

 

Her var det mange selvmotsigelser. hva er det du vil si her egentlig?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Det er realistisk å tro at en nordmann kan vinne. De er blant favorittene og absolutt noen av de som kan gjøre. Tror allikevel ikke de når helt opp.

 

Det med å takle presset gjaldt innlegget om at de norske ikke taklet presset og all opphausinga i media. Det tror jeg de greit klarer!

 

Hvorfor tror du ikke det?

Lenke til kommentar

Det er realistisk å tro at en nordmann kan vinne. De er blant favorittene og absolutt noen av de som kan gjøre. Tror allikevel ikke de når helt opp.

 

Det med å takle presset gjaldt innlegget om at de norske ikke taklet presset og all opphausinga i media. Det tror jeg de greit klarer!

 

Hvorfor tror du ikke det?

 

Kanskje galt å si ikke tror. Men tror at Sagan tar det. Goss på andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...