Gå til innhold

VM i landeveissykling 2011 København (Danmark)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper ikke de tullingene av noen funksjonærer skal dra i rytterne og skal ha de med seg. så jo at Hushovd ble småirritert i fjor når de gjorde det.det er da for pokker meg ingenting som haster...

 

regner med at de har full kontroll på Hughes, for ingen av jentene her er vel så korttenkt at de ser at det er nede på 13, så lar de det sprette opp til 31 igjen...Nøstvold:Enten maser du på de andre, ellers stikker du for pokker!

 

Surt med det fallet, tror vi kunne fått en enda bedre plassering hvis ikke.

 

Synd for Vos, hun var jo så nær. Men er ganske sikker på at hun tar det til neste år...

 

Det er jo helt utrolig hvor mange som tror at Cav har en sjanse. Rytterne kan jo risikere å være i mål før Cav er klar for å spurte :!: . Spurten starter jo ett stykke ned i bakken, så da er nok Cav borte...Antakelig må man henge seg på Gilbert som vel kommer til å starte et stykke ned i bakken...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Føler at det blir skuffelser idag, altfor høye forventninger til Hushovd og Boason.

 

Til Boasson? er det det? Hushovd kan det vel ikkke bli for høye forventninger til. er jo av flere utnevnt til storfavoritt.

 

At du tror at det blir skuffelser, det tar jeg ikke så tungt...

 

Thor er vant til presset og får ofte resultater under press.

 

 

Det raskeste hjulskiftet til nå i VM?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Føler at det blir skuffelser idag, altfor høye forventninger til Hushovd og Boason.

 

Til Boasson? er det det? Hushovd kan det vel ikkke bli for høye forventninger til. er jo av flere utnevnt til storfavoritt.

 

 

Det er norske medier som har hausset opp Hushovd.

 

Dette er VM og det er ekstremt mye som skal klaffe for å klatre helt til topps. Her blir det høyst sannsynlig nedtur.

Lenke til kommentar

Føler at det blir skuffelser idag, altfor høye forventninger til Hushovd og Boason.

 

Til Boasson? er det det? Hushovd kan det vel ikkke bli for høye forventninger til. er jo av flere utnevnt til storfavoritt.

 

 

Det er norske medier som har hausset opp Hushovd.

 

Dette er VM og det er ekstremt mye som skal klaffe for å klatre helt til topps. Her blir det høyst sannsynlig nedtur.

 

Er vel flere internasjonale medier som har satt han som en av storfavorittene. Det er mye som skal klaffe ja og det er thor god til å sørge for at det gjør. at du tror at det blir nedtur er det vel få som bekymrer seg over...

Lenke til kommentar

Men har han gode bein, vet du ikke med han, har blitt veldig "redd" for han også i en slik avslutning. Hvem passer det for tror dere? Hva med Matthew Goss?

 

Når Gilbert tråkker til i bakken så blir det nok takk og farvel Cav...

 

Tror ikke avslutninga er hard nok for Gilbert. Er nok bedre for de norske, sagan, goss tror jeg da...

Lenke til kommentar

Aldri om det blir norsk seier etter opphausingen i media. Forventningene er like høye her som de er for Northug før VM-femmila..

 

Thor er godt vant til å vinne under press. om avslutningen passer noen bortimot perfekt så er det Thor. den flater riktignok litt ut, men tror ikke det vil ha noe å si...jeg tar det ikke så tungt at du ikke tror at det blir norsk seier. ble du smittet av han forrige som skrev dette her? For man må være anti-Norge for å unngå å ha tro på en av storfavorittene, som man vet har psyken/styrken og evnen til å klare det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...