Gå til innhold

Her er Corsairs nye spillmus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kommer de ikke med en venstrehendt versjon av den også?. siden ca 20 % av befolkningen er venstrehendt. Veldig irriterende at venstrehendte må ty til Xai eller noe lignede som ligger vesentlig dåligere i hånden enn de andre produktene

 

Jeg er venstrehendt men bruker høyrehånden til musen. Trur de fleste venstrehendte gjør det.

Lenke til kommentar

Hvorfor kommer de ikke med en venstrehendt versjon av den også?. siden ca 20 % av befolkningen er venstrehendt. Veldig irriterende at venstrehendte må ty til Xai eller noe lignede som ligger vesentlig dåligere i hånden enn de andre produktene

 

Jeg er venstrehendt men bruker høyrehånden til musen. Trur de fleste venstrehendte gjør det.

Ellers tar det noen dager å lære motsatt hånd man bruker til vanlig til å bruke mus. :)

Lenke til kommentar

Tror ikke Corsair musene kommer til å slå like godt ann som headsett eller tastarturet dems, virker også som om Corsair virkelig prøver å melke så mye ut av Vengance som overhodet mulig å gjøre det. Men ser fristet ut til å teste enten M60 eller M90, er vanskelig å bytte mus når man er vandt til bred mus med ring og lillefinger hviler. Så enten blir Mionix Naos 5000 musa bytta ut, eller så blir den ikke det.

 

De nye headsettene ser jo også snacksy ut, men igjen. Sitter med Senneheiser PC350, og det er ikke mange stereo gamerheadsett som slår dette på lyd. G35 som er et stereo headsett med virtuel surround blir slått av Sennheiser PC350 når man bruker virtuel surround. Logitech hadde mye bra før med kvalitet, nå tenker de penger framfor kvalitet. Sprø plast og knekker bare man ser på det.

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er det kun det estetiske som disse har til felles med rat7, pga basen i metall. Det ser derimot ikke ut som det er noe spesielt med disse musene med tanke på å kunne tilpasse formen. Dermed er det vel kun snakk om evt gevinst i byggekvalitet og godt valg av sensor som kan gjøre disse til vinnere. Har aldri sett/rørt rat7 men som konsept virker rat7 mye mer spennende. Etter det jeg har lest er det litt dårlig byggekvaliteten på rat7 samt problem med sensoren, men utformingen er genial. Håper vi ser flere slike produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...