Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte akkurat thomas muller for rundt 5k, har Buy Now på 15k og starting price på 11k, satser på at noen er så dumme som kjøper han for 15k :tease:

Ble det noe salg?

Skrevet

Føler markedet har roet seg veldig. Plutselig er det umulig å få solgt spillere som Malouda for 8k og Sturridge for +10k. Selvsagt akkurat når jeg har kjøpt inn disse for alt jeg eier og har.

Det jeg tjener penger på nå er å kjøpe gullspillere for 250-300 på konsollen, før jeg discarder dem for 308-324...

Et bud på web koster jo 50 coins...

Skrevet

kjøpte akkurat thomas muller for rundt 5k, har Buy Now på 15k og starting price på 11k, satser på at noen er så dumme som kjøper han for 15k :tease:

Ble det noe salg?

Ikke enda, er igjen 1 time og 37 min. Tviler på at det blir noe men

:p

Skrevet

Tror det blir lettere å få solgt hvis de åpner web appen. Er ikke alle som gidder å bla til 59th med konsoll, ei heller kjøpe spillere der. Jeg bruker egentlig Web-appen til det meste av slikt, men nå går det ikke å bruke den så.

Skrevet (endret)

Satser på at noen kjøper Suarez for 50k snart! :)

Ellers sliter jeg ikke med webapp, men med å spille online :S

Endret av cannavaro
Skrevet

Kjøpte Westcarr på Sheffield for 1.3K og han er verdt 6-8K. Selv om han bare er bronsje spiller, så har han 70 i heading og 88 i pace, så han er lynrask i forhold til mange andre bronsjespillere :thumbup:

Skrevet

Se bildet:

Hva betyr det tegnet? at spilleren ikke liker formasjonen?

th_FUT.jpg

Er ikke det at han ikke liker den, er det at han har en annen formasjon på kortet sitt enn den du har der. Bare kjøp ett 4-4-2 kort og bruk det på Moa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...