Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke det.

 

EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA

The issues we're having are to do with user authentication on the site, so not FUT app specifically. We'll be working thru the night...

7 minutes ago

»

EA SPORTS FIFA

EASPORTSFIFA EA SPORTS FIFA

Unfortunately it will take us at least another half a day to get FUT Web live. ETA very TBC, but earliest late afternoon GMT tomorrow.

10 minutes ago Favorite Retweet Reply

Lenke til kommentar

Eneste som er tragiskt her er kommentarer som ---> EA :love:

 

:wallbash:

 

EA er noe herk, de som ikke forstår det enda, vil forstå det snart engang, håper jeg.

 

Hadde tenkt å skrive og tydeligvis måtte fore deg meningen her med te-skje. Men Stone sa alt eg ville si.

 

Så nå kan du sitere din egen signatur om du føler for det.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar
FUT 12 and Creation Centre are still unavailable and we're working to resolve this. They're unlikely to be up before UK evening time.

 

Today’s Team of the Week will be extended to overlap with the arrival of a new Team of the Week tomorrow. That means twice the chance of snagging an in-form player once the FUT Web App goes live – and we will make very sure that no matter what time our issues are resolved, you will not miss out.

 

Returning FUT gamers will still get their two free packs of course, and we’ll still be offering a daily gift, beginning as soon as the web app launches.

 

Reminder:

Your FUT 11 team will still be accessible on console, but the web app is being switched to FUT 12 exclusively.

 

FUT 11 Bid Tokens will carry over into FUT 12.

 

Coins do not carry over, although you can continue to spend coins in FUT 11 to build your Generations squads for FUT 12.

 

There will be no new In-Form players for FUT 11. New In-Form players will only appear in FUT 12.

 

Returning FUT gamers will get their free packs once the web app launches, and can open them at any time.

 

 

Multiple Accounts

If you have multiple FUT accounts on different platforms, such as Xbox and PS3, you will be able to start both on the web.

 

The web app has a built in Persona Selector that will allow FUT users with multiple accounts to switch their profiles without leaving the site.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Gleder meg til å sette igang med UTeam, håper det er billigere å kjøpe pakker ihvertfall, noen som vet noe om det?

 

Pluss er det ny forsvarsystemet obligatorisk for alle som spiller UT? Og Online?

 

Virker som om det er UT de satser på, så håper det blir virkelig gøy å spille dette, jeg gleder meg :)

 

Har du kjøpt Season Ticket blir pakkene 20 % billigere, hvis nei, er det sikkert samme pris.

 

TD er obligatorisk i all online spilling, dog kan du sikkert skru det av i offline delen av spillet.

Lenke til kommentar

Fikk høre at Season ticket gjelder kun for Xbox spillere, ikke PS3, pga av noe uenigheter?

 

Hvis ja, det gjelder også PS3, hvor finner jeg det her da, og hva koster det?

 

Stemmer det. PS3 Europa har ikke tilgang til Season ticket.

 

Ser også at EA kommer til med mer informasjon kl 7 i Norsk tid. Virkelig ute å kjører nå.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...