Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jerome har 90 i acc, 94 i sprint speed og 81 i strength. Er 185 cm. Et beist som er verdt å bygge et lag rundt. Bruker han sammen med Welbeck i 4-4-2

Jerome, hora og N'Gog i 4-3-1-2 høres vel greit ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder selv på å trade meg opp til Messi, men går ganske tregt :p Har vel rundt 50k nå, og har tatt meg tre dager å komme dit (fra 1600). Håper i alle fall at jeg klarer det før måneden er slutt.

Skrevet (endret)

Hadde Messi selv en kort periode, brukte han som spiss med Ronaldo på kant. Det fungerte. Men synes ikke Benzema (IF) er så mye dårligere, jeg fikk solgt Messi og kjøpte heller et helt nytt lag.

Endret av glennandre
Skrevet

Messi is in da house, 351k for en som var 4-1-2-1-2, S og hadde 97 på kontrakt. Må gjøres om til 4-2-3-1 (kostet meg 1600) og SA (maks 500 tenker jeg).

Skal ha han i dette laget. Litt spent på Villa med 7 i kjemi og Gerrard med lite pace,

Edit: http://futhead.com/12/squad/1855844

Hvordan er det å bruke Villa med kun 7 i kjemi :) ? Har du merket noe til at han ikke har 9?

Skrevet

Hvordan er det å bruke Villa med kun 7 i kjemi :) ? Har du merket noe til at han ikke har 9?

Jeg har aldri brukt han med 9, så jeg har ikke noe å sammenligne med. Litt skuffa, men funker greit nok til at jeg fortsetter med han.

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hvor lenge FIFA 12 blir oppdatert med nye overganger, og når dette skjer? Regner med at det blir oppdatert etter at overgangsvinduet stenger, og håper de hvertfall fortsetter med det til FIFA 13 kommer.

Skrevet

Tror ikke de oppdaterer. Rett og slett fordi det kan føre til at ikke alle kjøper Fifa 13. Skal man ha skikkelige lag osv, må man nok kjøpe Fifa 13.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...