Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg hatett når noen satt og snakk om kjærlighet, men!


kompliserte

Anbefalte innlegg

Jeg forelsket i ei jente for første gang, jeg har aldri hatt kjæreste eller venninne før! derfor jeg har ikke peiling om å snakke med jenter, jeg har ingen for å få hjelp, forresten jeg er forelsket så hardt at jeg krasjet bilen, hater livet mitt etter denne dagen som jeg fikk vite at en rival tar henne av meg. vær så snill hjelp meg, gi meg tips. Hvem skal jeg snakke med og hvordan skal jeg snakke med henne?

Endret av 1gutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær en selvsikker, men jordnær og kul fyr. Ta vare på deg selv utseendemessig, og kle deg med en stil som passer deg.

 

Det virker gjerne som jenter vil ha det som ikke er så lett å få, så det funker ikke å dilte etter dem som en desperat apekatt.

 

 

Tussen takk, det er en av de gode tipsene som du skrevet. fordi det var størte grunnen at hun gikk på biblioteket med han.

Lenke til kommentar

Har du blitt så forelska i en jente at du kræsjer bilen, så burde dere da virkelig ha snakket mye sammen? Om ikke, så be hun med ut på lunsj. Vet hun at du liker hun?

 

 

Jeg ba henne en par ganger om en kino eller kaffe, men jeg sa det med litt tull og tøys, og hun svarte nei,

Tror nok det ser mørkt ut da.

Sorry bro

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...