Gå til innhold

iPhone 5 kommer 15. oktober


Anbefalte innlegg

Eller man kan se det slik at effektiv utnyttelse av skjermen kan være et poeng, når plassen er såpass begrenset som på en telefonskjerm. En svært begrenset ressurs ansees som regel som mer verdifull enn en ressurs som finnes i relativ overflod.

 

Men du har jo ubegrenset med skjermplass. Ubegrenset med hjemmeskjermer å bla gjennom og linke til. Hjemmeskjermen din kan være 100 shortcuts til 100 andre hjemmeskjermer som hver tar for seg diverse apps, for eksempel.

 

Veldig overflod ville jeg sagt :<

 

Also: det kan godt være 1 honey badger igjen i verden. Sikkert veldig verdifull. Men jeg trenger ingen honey badger, så da er det ganske verdiløst for meg :p .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisdifferansene blir stort sett bare justert ved nylanseringer, og kun dersom valutakursen har endret seg vesentlig. Uansett blir den formodentlig i størrelsesorden like dyr som i dag – stort dyrere ville en del blitt skremt over til konkurrenter, samtidig er Apple selvsagt ikke interessert i å selge billigere enn nødvendig.

Lenke til kommentar

Prisdifferansene blir stort sett bare justert ved nylanseringer, og kun dersom valutakursen har endret seg vesentlig. Uansett blir den formodentlig i størrelsesorden like dyr som i dag – stort dyrere ville en del blitt skremt over til konkurrenter, samtidig er Apple selvsagt ikke interessert i å selge billigere enn nødvendig.

 

Helt korrekt. :thumbup:

 

Jeg er dog spent på hva som skjer med iPhone 4 etter lansering av iPhone 5. For det ryktes jo at det kommer en billig variant av iPhone som skal hete iPhone 4GS eller lignende. Dette for å konkurrere med andre rimelige telefoner. Denne telefonen skal vistnok ha spec på lik linje med iPhone 4. Vil tro at lageret av iPhone 4 fortsatt er ganske stort. Men blir jo umulig å selge den om det kommer en ny modell med samme spec som 4`rn til en pris på ca 2500 kr. Apple er jo ikke kjent for å selge noe på billigsalg. :nei:

Lenke til kommentar

Jeg er dog spent på hva som skjer med iPhone 4 etter lansering av iPhone 5. For det ryktes jo at det kommer en billig variant av iPhone som skal hete iPhone 4GS eller lignende. Dette for å konkurrere med andre rimelige telefoner. Denne telefonen skal vistnok ha spec på lik linje med iPhone 4. Vil tro at lageret av iPhone 4 fortsatt er ganske stort. Men blir jo umulig å selge den om det kommer en ny modell med samme spec som 4`rn til en pris på ca 2500 kr. Apple er jo ikke kjent for å selge noe på billigsalg. :nei:

Jeg tviler på at den får nytt navn eller nye spesifikasjoner. Det mest troverdige ryktet jeg har lest er at den (iPhone 4) blir lansert i 8GB-versjon, mot dagens 16G og 32GB. iPhone 3GS selges fortsatt, så du skal ikke se bort ifra at de fint får solgt det som er igjen av iPhone 4. Apple har nok også stoppet å produsere iPhone 4 slik at de ikke sitter igjen med hundretusenvis av gamle modeller når den nye blir lansert.

Lenke til kommentar

Jeg er dog spent på hva som skjer med iPhone 4 etter lansering av iPhone 5. For det ryktes jo at det kommer en billig variant av iPhone som skal hete iPhone 4GS eller lignende. Dette for å konkurrere med andre rimelige telefoner. Denne telefonen skal vistnok ha spec på lik linje med iPhone 4. Vil tro at lageret av iPhone 4 fortsatt er ganske stort. Men blir jo umulig å selge den om det kommer en ny modell med samme spec som 4`rn til en pris på ca 2500 kr. Apple er jo ikke kjent for å selge noe på billigsalg. :nei:

Jeg tviler på at den får nytt navn eller nye spesifikasjoner. Det mest troverdige ryktet jeg har lest er at den (iPhone 4) blir lansert i 8GB-versjon, mot dagens 16G og 32GB. iPhone 3GS selges fortsatt, så du skal ikke se bort ifra at de fint får solgt det som er igjen av iPhone 4. Apple har nok også stoppet å produsere iPhone 4 slik at de ikke sitter igjen med hundretusenvis av gamle modeller når den nye blir lansert.

 

Jeg har lest om det ryktet og det er nok av de mest troverdige. Men jeg synes fortsatt det høres skummelt ut å dumpe prisen på en 8GB versjon. Det er mer enn nok lagringsplass for de fleste.......! Men Apple har jo alltid hatt full kontroll på hvordan de skal tjene mest mulig penger, så de har vel full kontroll denne gangen også. Suge penger ut av folk er noe de kan. Trolig få data/telefon selskaper som har mer avanse på produktene sine enn Apple.

Endret av iPaal
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...