Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mix-raced-forhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg svarte personer ser mer maskuline ut enn lysere personer, mulig det er flere som synes det er slik.

Det er selvfølgelig også mulig at det at hvite damer velger mørke menn hyppigere enn andre veien er en illusjon som filmskapere har skapt :)

Endret av Teddyh
Lenke til kommentar

Nå kjenner jeg svært få ikke-svarte menn som faktisk liker svarte damer. De kan like noen, men det er langt mellom hver gang. Jeg kjenner mange menn som er begeistret for f.eks. blondiner eller asiater, men har fremdeles til gode å møte en som er besatt av svarte.

 

Det går sannsynligvis på maskulinitet. Svarte er mer maskuline, uavhengig av kjønn, så det er mer å hente for hvite kvinner enn for hvite menn. Med asiater blir det motsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det kommer helt an på hvor i verden man er fra da. Man ser oftere pakistanste gutter med norske jenter enn norske gutter med pakistanske jenter. Dette fordi pakistanske jenter som bor i Norge allerede er gifta vekk, mens guttene skjønner at norske jenter er hottere.

 

På en annen side kan vi se på thailand. Det er mange norske menn med thailandske damer, fordi thailandske jenter lever i dårlige kår og tar gjerne oppvaska og en blowjob for kost og losji.

Thailandske menn og norske damer er ikke så normalt, det har å gjøre med at thailandske menn er så lave at bekyttelsesfølelsen ikke eksisterer fra norske jenters side. Jenter har som regel også et større behov for kommunikasjon, og dermed blir det lite import der. Norske menn derimot er fornøyd med å høre "manne mi, jai lunkell dai, chi cho conglama"

Lenke til kommentar

Jeg må spørre. Hvorfor ikke? Fordi ett eventuelt avkom kan ende opp med det beste fra begge raser?

Ikke helt.

 

Blandingsbarn kan få komplikasjoner når det kommer til visse typer medisin. Beinmarg f.eks har veldig lite "blandings"-marg tilgjengelig, mens for de "vanlige" er det mye tilgjengelig. Det finnes også medisin rettet mot en gruppe personer med en spesifikk genetisk avstamning (f.eks hjertemedisin beregnet for de med afrikansk opprinnelse)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg må spørre. Hvorfor ikke? Fordi ett eventuelt avkom kan ende opp med det beste fra begge raser?

Ikke helt.

 

Blandingsbarn kan få komplikasjoner når det kommer til visse typer medisin. Beinmarg f.eks har veldig lite "blandings"-marg tilgjengelig, mens for de "vanlige" er det mye tilgjengelig. Det finnes også medisin rettet mot en gruppe personer med en spesifikk genetisk avstamning (f.eks hjertemedisin beregnet for de med afrikansk opprinnelse)

 

 

Hvordan er det i det hele tatt mulig? Hvis vi tar utgangspunkt i at arten homo sapiens stammer fra afrika og vandret ut derifra vil det jo si at det genetiske mangfoldet er størst i nettop Afrika. Noe som i praksis betyr at "Ola afrikaner" kan være mer genetisk lik Ola Nordmann enn det han er med "Kari afrikaner" .. Det vil jo gjøre det EKSTREMT komplisert for legemiddelutviklere siden det genetiske mangfoldet i afrika er så uhorvelig stort. Så jeg kan ikke si at jeg tar utsagnet ditt for god fisk.

 

Så er det jo også verdt å nevne at det genetiske forskjellen mellom oss her på jorden er så ufattelig liten at det teknisk sett ikke finnes noe som heter rase®.. Homo Sapiens er én art & én rase med mange forskjellige etniske folkegrupper i seg.

 

Når det gjelder trådstarter så blir det litt vanskelig å svare på, siden det er mange faktorer som teller inn i "regnestykket"

 

 

Lenke til kommentar

Richard. De med afrikansk opprinnelse, har mindre genetisk forskjeller enn resten av verdenen. Når "vi" utvandret fra Afrika, støtte vi på andre menneskeraser som vi rota med. Resultat er at Europeere har ca 1-4% neandertal-gener, mens afrikanerene ikke har det.

 

Etnisitet blir feil å nevne, da dette også gjelder kultur og språk. Rase går direkte på genetikkforskjellen og ikke noe annet, men er litt misvisende med tanke på andre raser i dyreriket.

 

Ellers kan du lese om Afrikansk-amerikansk medisin her. Vanlig medisin for de med hjerteproblemer har vist seg å fungere dårligere på de med afrikansk opprinnelse enn andre, og dermed måtte de lage denne med en spesifikk målgruppe. Om du leser litt om beinmargstransplantasjoner, vil du også se at de er avhengig av å vite hvilken opprinnelse du har genetisk sett.

 

Men, det blir vel litt off-topic dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...