Gå til innhold

Umulige Knut på PS.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter kan godt ha blitt dårlig behandlet, men på generell basis er ps.no en meget god butikk med god kundeservice :) Skal en la slike enkelthendelser gjøre at en ikke handler i en butikk lenger (slik som diverse idioter her inne) får en lage sin egen hardware, da alle butikker har hatt minst en dårlig tilbakemelding fra en kunde. Da har disse enkelt og greit ingen butikk å handle!

 

Jeg har ikke snakket mye med Knut, tror jeg har fått en epost fra han en gang i tiden, og merket intet negativt der. Snakker stort sett med Finn på teknisk, og han er ålreit.

 

Forøvrig er det håpløst at nettbutikekr alltid skal være den store stygge ulven når slike tråder blir opprettet, vi som leser har da ingen garanti for at det ikke er en kunde som prøver å lure seg til noe som poster? Det er vel mer sannsynlig enn at en nettbutikk skal ødelegge et godt navn og rykte, eller hva?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt poeng er at du Kl. 19.37 skriver at du ennå har skjermen, men 22 minutter senere, og i en periode hvor du ar aktiv her på forumet, plutselig har solgt skjermen. Skal jeg forstå at et slikt hendelsesforløp er korrekt, eller har jeg misforstått noe her?

17:37. Beklager at jeg pirker, men nå har du skrevet feil to ganger. :p

 

Takk, rettet det nå!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Jeg skal kontakte daglig leder i dag for å få ordna opp i dette. Til alle dere tvilere som legger inn smart-ass poster som betviler min troverdighet, jeg kommer med bildebevis. Men hvis jeg gjør det da, tenker dere at jeg kanskje har reparet skjermen i mellomtid. Nei, ferdig med dere gamle grinebitere. Hold dere til PS og så kommer kanskje dere til å oppleve det uheldige som skjedde meg. PS er sikkert er grei bedrift, men det er ikke personen Knut.

Lenke til kommentar

Hva er dette for et korstog du bedriver? Er det rart at folk blir mistenkelige når du vingler frem og tilbake mellom forklaringer som en full sjømann?

 

Skjermen er jo byttet bort, og for din del bør jo saken være ute av verden. Det er i det minste ikke noe mer PS.no kan gjøre siden du ikke har skjermen lenger. For det andre, i går kunne du ikke komme med bildebevis, men det kan du i dag? Hadde du ikke byttet bort skjermen?

 

Skal man komme med klager, enten direkte til butikken eller i offentlige forum, så bør det være et minstekrav at man gir presise og konkrete opplysninger om hendelsesforløpet. Det er langt i fra utenkelig at alt du sier er sant, men de fleste postene dine etter at sunn skepsis kom inn i tråden har vært særdeles defensive.

 

Eg personlig handler ikke hos PS.no, men det er ikke pga historien din.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Eg har lest postene dine, og de sier ikke det du vil de skal, tydeligvis.

 

Jeg ville med dette emnet utdype min misnøye med PS og Knuts kundebehandlig. Om du ikke tror meg, ja da vet jeg ikke hva som skal til. Skal jeg sende deg samtalen min med Knut, reise til Oslo og ta bilder av skjermen, dra til PS og se om....

Dette tolker eg som et retorisk spørsmål, og ikke som en reell oppfordring.

 

Samtidig skriver du dette...

Det betyr at jeg ikke lenger har 3D-skjermen og kan derfor ikke ta bilder av den. Om du vil "alias" kan du ringe han jeg byttet skjermen min mot!
Lenke til kommentar

Synes nettsida til PS er helt elendig så da slipper nå i alle fall jeg å få "en sprut fra Knut".

 

Helt enig. Etter alle år har de ikke klart å stable opp en brukbar filtrering/sortering og heller ikke klart å legge inn produktinfo og bilder på de fleste dataproduktene sine. Gaaaanske dårlig. Dustin og Komplettmpx all the way.

Lenke til kommentar

Husk at det må minst to til for å skape en konflikt.. og jeg skjønner godt at TS kommer opp i slike situasjoner som dette..

 

Jeg håper noen her skjønner hva PS holder på med

 

Hallo ?

 

Bare fordi en kranglefant som deg ikke får viljen sin så betyr ikke det at PS har en agenda. PS er avhengig av fornøyde kunder og det har dem i bøtter og spann. Kanskje hadde Knut en dårlig dag, men som nevnt tidligere så kunne du ha løst det på en bedre måte enn å spre edder og galle i ett forum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett, forumveileder så kommer ikke denne tråden til å hjelpe meg. Hva skal noen setninger hjelpe mot en retursak? Når Knut har gjort om meningen sin er den satt.

 

I dag fikk jeg mail om at jeg blir trukket 10% i krediteringsbeløpet av 27" fordi den øverste isoporbiten var byttet ut mot avispapir. Er det riktig? Kan ikke de skaffe en slik en for 2 kr liksom?

Lenke til kommentar

Uansett, forumveileder så kommer ikke denne tråden til å hjelpe meg. Hva skal noen setninger hjelpe mot en retursak? Når Knut har gjort om meningen sin er den satt.

 

I dag fikk jeg mail om at jeg blir trukket 10% i krediteringsbeløpet av 27" fordi den øverste isoporbiten var byttet ut mot avispapir. Er det riktig? Kan ikke de skaffe en slik en for 2 kr liksom?

 

Det er jo din feil at du byttet ut embalasjen.

Rage moar

Lenke til kommentar

Uansett, forumveileder så kommer ikke denne tråden til å hjelpe meg. Hva skal noen setninger hjelpe mot en retursak? Når Knut har gjort om meningen sin er den satt.

 

I dag fikk jeg mail om at jeg blir trukket 10% i krediteringsbeløpet av 27" fordi den øverste isoporbiten var byttet ut mot avispapir. Er det riktig? Kan ikke de skaffe en slik en for 2 kr liksom?

 

Det er jo din feil at du byttet ut embalasjen.

Rage moar

 

Du tuller nå sant? Har aldri hørt om noen som trekker 10% pga feil emballasje.

Utrolig useriøst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...