Gå til innhold

Sniktitt: Samsung Galaxy Y


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DjDarkDragon: Liknende utstyr brukes ofte i butikk for å sikre telefoner. Det utstyret jeg har vært borti kommer både med en- og to-punkts sikring. Sannsynligvis begynner noe å ule også dersom du river ut den som ser ut til å kun lade telefonen, altså den som ikke har den ekstra klossen du ser på disse bildene.

 

Dette er ikke utstyr som følger med i noen salgspakker, iallfall ikke som jeg har sett :)

Lenke til kommentar

Fin kandidat til ungene, akkurat nå har de Optimus One som fungerer ypperlig til deres bruk. En smarttelefon er noe alle burde vurdere å kjøpe til ungene/ungdommen sin, en fin enhet å bruke og lære seg den digitale hverdagen. Alt for mange foreldre som skyver dem ned i den digitale kløften fordi de tror "dette har ikke ungene noe godt av".

 

9-åringen min har nå lært seg om kart, vær, gps, treningslogg, internet, kommunikasjon, skriving til venner osv, mens kompiser som blir nektet slikt av foreldre er fullstendig kunnskapsløse på området - helt opp i 13-14 års alderen.

 

Forhåpentligvis gjør prispresset og biligmodeller det lettere for foreldre å se nytteverdien. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...