Gå til innhold

Erstatnings-PC Aspire 5750G bedre enn 5935G ?


Ghostoso

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en ny pc fra leverandør siden den andre ikke kunne repareres. Jeg fikk beskjed at jeg skulle få en ny pc som er like bra eller bedre en den som jeg hadde. Jeg har fått bare en pc som jeg kunne takk ja til. Er det normalt å få bare et valg? Isåfall må de gi meg flere valg eller kan jeg kreve pengene tilbake?

Spørsmål mitt er om den nye pc som jeg har fått er bedre en den gamle.

 

Gamle pc: Acer Aspire 5935G

 

Ny pc: Acer Aspire 5750G

 

Takk for alle som gidder å hjelpe meg med det siden jeg ikke kan så mye om pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, oki!

Så at den nye mangle BT, lys på tastaturen og blueray. Jeg var litt oppatatt av design når jeg kjøpte den gamle. Har dere pris på den nye? Jeg vurdere å selge den siden jeg ikke er helt fornøyd med den. Har dere noe forslag om hvor mye jeg kan få?

 

Takk for at dere svarte så fort! :D

Lenke til kommentar

Spørs litt på spesifikasjonene på den du har fått, finnese flere utgaver, fra ca 4700,- til 6000,-

 

Den mest vanlige gjennomsnittsmodellen koster rundt 5000,- f.eks her; http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647086

 

Om du ønsker selge den som "nesten ubrukt" vil jeg tro du kan få ca 4000,- for den. Garanti/reklamasjon kan i noen tilfeller bli problematisk siden dete er en erstatningsmaskin for en annen maskin, derfor tviler jeg på at du får særlig mer.

Lenke til kommentar

Hehe, oki!

Så at den nye mangle BT, lys på tastaturen og blueray. Jeg var litt oppatatt av design når jeg kjøpte den gamle.

 

Bluetooth og bluray er konkrete funksjonaliteter. Hvis dette er viktig for deg og mangler på den du har fått mener jeg du bør klage på at PCen de har sendt deg ikke tilsvarer den gamle. (Men: Så vidt jeg kan se har 5750G bluetooth? http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647086#extra Vær sikker før du gjør noe nummer av dette.)

 

Design er litt mer vagt og ikke like lett å klage på.

 

Du kan sjekke utvalget til leverandøren, finn en PC med tilsvarende pris som har de funksjonene du hadde på den gamle og som du mener mangler på den nye, og si "jeg vil heller ha den".

 

Eventuelt kan du spørre om du kan få en bluetooth USB dongle og en bluray-spiller som oppgradering på PCen du har fått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...