Gå til innhold

[Samsung galaxy S2] Enorme mengder feilmeldinger etter Google Maps installasjon på rootet telefon


izihbo

Anbefalte innlegg

Jeg forsøkte å poste på "den herlige sgs2 tråden" først, men den er så overpopulær at alt bare forsvinner i et sort hull der inne...

 

Altså:

 

Jeg blir spammet med feilmeldinger. Skjedde etter at jeg prøvde å oppdatere Google Maps (faen ta Google Maps!) - det er ikke første gangen det gir meg problemer. Men dog ikke samme problem - og ikke samme mobil engang. Forrige gang var det på en HTC Desire.

 

"Beklager! Programmet LogsProvider (prosess.com.sec.android.providers.logsprovider) har uventet stanset. Prøv på nytt"

[Tving Lukking]

 

"Beklager! Programmet Kalenderlagring (prosess.com.sec.android.providers.calendar) har uventet stanset. Prøv på nytt"

[Tving Lukking]

 

Disse (og flere andre) blir jeg spammet med HELE tiden - mobilen er ubrukelig. Jeg har restartet den flere ganger, tatt ut batteriet, prøvd å slette cache greier i "bios".

 

Hva mer kan gjøres -- uten å nullstile hele driten? -_-

 

På forhånd takk.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du har vært fornuftig nok til å roote og tatt en backup med Titanium Backup PRO eller tilsvarende kan du legge tilbake forrige versjon av programmet..

Dersom det ikke er gjort kan du forsøke å gå til Innstillinger, Applikasjoner, Alle, finn Google Maps, gå inn på den og velg avinstaller oppdateringer.

Gjør eventuelt det samme emd de appene som feiler..

 

Dersom ikke det duger er det nok bare en vei å gå..

Lenke til kommentar

Root - check

Titantium Backup PRO - check

Vært flink til å ta backup - FAIL

 

For sent nå uansett, tok en fabrikkinnstillinger...

 

Jævlig sugent... mye jobb...

 

 

Hadde uansett ikke SJANS i helvete til å gå inn på innstillinger for å fjerne Google Maps, jeg ble spammet med feilmeldinger konstant.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...