Gå til innhold

Blande Smirnoff 21. 37,5%


Anbefalte innlegg

Hei, en venn av meg skaffet meg en halvliter med Smirnoff 21. 37,5% (Det er den røde smirnoff flasken). Jeg smakte en sup av den, smakte ikke spesielt godt, så helte jeg 3-4 cl nedi ett shot-glass og blandet det ut med Eldorado appelsinjuice med blaningsforholdene 1:1. Smakte heller ikke spesielt godt.

 

Det jeg er på jakt etter er noe å blande dette j*velskapet med, altså fjerne spritsmaken. Jeg er ikke veldig kjent med sprit fra før, har smakt 2-3 shotter før, men thats it (og er absolutt ikke kjent med smirn 21.)

 

Sååå, hva kan jeg blande flasken min med for at det skal smake godt? Og hva skal blandingsforholdet være? Husk, jeg er amatør!

 

Jeg lurer også på hva inntaket mitt bør være på en kveld fordelt på 3-4-5 timer? Jeg tåler generelt lite, vanligvis så tåler jeg 4-5 halvlitere iløpet av en 4 timers lang kveld. En gang så drakk jeg en halvliter med portvin (22%) og 3 halvlitere med øl. Jeg kollapset ca 40 minutter etter jeg hadde styrtet portvinen, i dumskap. Jeg lå fordetmeste i gresset å spydde resten av kvelden, for så å bli fulgt hjem av noen venner og overlevert til min desperate søster. En kveld jeg ikke ønsker å gjenoppleve. Så hva burde jeg drikke for å få maks utbytte av kvelden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man blander sprit/ vodka med appelsinjuice får man hva som kalles: Screwdriver. En rimelig klassisk og enkel drink.

 

Det du derimot gjør feil med den er:

 

1: 1:1 er alt for sterkt

2: Bruker billig appelsinjuice. Kjøp deg feks Tine Sunniva eller Tropicana

 

Slik lager man en Screwdriver:

 

1 del Vodka til 3 deler god appelsinjuice, topp med isbiter.

 

Andre drinkforslag:

 

Bland vodka med Battery/ Red Bull 1:3

Bland vodka med Fanta Lemon 1:3

Bland vodka med Sprite 1:3, klem 2 båter lime oppi.

 

Alle disse er typiske long drink typer. De skal ha et glass på ca 2.5-3dl