Gå til innhold

A Game of Thrones melder sin ankomst (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer på Steam, som sagt på forumet....noen som skal kjøpe de på steam?

 

Moderatoretid, spoiler fra bøkene:

 

 

 

Har lyst å spille multiplayer med noen, bare dere ikke er de sadistiske Lannister(i bøkene er de så evil at det er sykt...heldigvis får Jaime det han fortjener)

 

 

Så har noen tenk å kjøpe dette, flopp eller ikke?

Endret av Dotten
Informasjon lagt i spoiler
Lenke til kommentar

Dette kommer på Steam, som sagt på forumet....noen som skal kjøpe de på steam?

 

 

 

Har lyst å spille multiplayer med noen, bare dere ikke er de sadistiske Lannister(i bøkene er de så evil at det er sykt...heldigvis får Jaime det han fortjener)

 

 

Så har noen tenk å kjøpe dette, flopp eller ikke?

 

For oss som ikke vet hva som skjer etter serien så hadde det vært greit om ikke folk spolerer det og anntar at alle vet like mye som dem.

Endret av Dotten
Lagt til spoiler
Lenke til kommentar

At de er drittsekker er jo allmenn kunnskap! Var Jaime lannister jeg tenkte på :p

Har du sett eller lest serien? Han klager, syter, eller bryter løfter! Hvem liker en sånn kar??

Er vel et slags hat jeg har bygd opp mot ham.. han er alt Tyrion skulle vært :/

 

"At de er drittsekker er jo allmenn kunnskap".

Du er ikke dum du! :D

Endret av ShotgunStalker
Lenke til kommentar

 

Nei, du sa han får det han fortjener.. Alt vi vet nå er at han er fanget av Stark

familien.

 

>_> Så du vet det? det var jo det jeg mente...har ikke sett hele serien lol...Husker ikke om Jaime ble fanger it A Game of Thrones eller a Clash of Kings :p

Men da gjør de jo igenting :) Jaime fortjener litt fangenskap, det var det jeg mente...hva som skjer videre vet jeg ikke, har ikke kommet så lang it serien lol

 

Lenke til kommentar

Ser bar ut. Leste bøkene på halvannen uke for et par år siden, og elsket dem. Kjøpte meg den nyeste i USA for en måned siden, men enda ikke orket å lese den. Må vel foreta en re-read av hele serien.

Og TV-serien har jeg hørt mye bra om, men ikke sett. Får vel ta å gjøre det også, snart :)

 

Drømmen hadde vel vært Total War: A Song of Ice and Fire :wee:

Hadde det blitt annonsert, så hadde det vært day1 pre-order! :D

Du har jo mods til MW2 , da. Westeros: TW er en, uten at jeg har testet den. Bedre enn ingenting :)

Lenke til kommentar

Moderatormelding Husk spoiler

Har lagt alt som spoiler fra enten bøkene eller TV-serien (husk den kommer på NRK og det er mange som ikke har sett den via Canal+ eller "piratvirksomhet". De som har sett/lest, vis hensyn til de kommende leserne/seerne, så får de ikke opplevelsen ødelagt)



:)

Bruk gjerne eksisterende tråder, eller spør mer i TV eller bok-forumet vårt for de som nå er pirret av nysgjerrighet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...