Gå til innhold

A Game of Thrones melder sin ankomst (PC)


Anbefalte innlegg

Er det ingen av dere som har lest om spillet? Det er satt til 1000 år før bøkene og serien. Så det blir ingen Jamie, ingen Robb, ingen Theon, men det blir sikkert mange andre spennende Starks, Tyrells, Greyjoys, Freys, Lannisters, Baratheons og Crannogmen, og forhåpentligvis noen spennende Targaryens og folk fra the shadowlands beyond Asshai :dribble:

 

Men det jeg synes ser dårlig ut er at ting ser så lite ut. Et av bildene viser noe som ser ut som the Wall, men den er jo så liten? Og alle slottene ser så små ut, eller er det jeg som tar feil her?

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kommer til å kødde det til. Bra serie, da blir ikke spill bra.

Jeg har troen på at dette kan bli bra. Så lenge utviklerne har fått gjort seg skikkelig ferdig med spillet, og utgivelsesdatoen ikke er fremskyndet av utgiveren for å flyte på TV-seriens popularitet, burde jo spillet stå på solide ben. Hvis ikke får samtlige utgivere og utviklere "take the black".

 

Jeg har troen på at du har feil.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke forestille meg at dette kommer til å bli bra. Et strategispill trenger å skille seg ut for å fenge (i alle fall for meg) og så vidt jeg har fått med meg er det unike med dette spillet at det heter "A game of thrones"

 

Kan jo være, men jeg har nesten høyere forhåpninger til neste Uwe Boll film

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke forestille meg at dette kommer til å bli bra. Et strategispill trenger å skille seg ut for å fenge (i alle fall for meg) og så vidt jeg har fått med meg er det unike med dette spillet at det heter "A game of thrones"

 

Kan jo være, men jeg har nesten høyere forhåpninger til neste Uwe Boll film

 

cool story bro

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmm er vel bare så mange måter å lage strategi spill på.. Bok serien synes jeg var fullstendig bortkastet med mer såpeopera og elendig oppbygging enn en viss hotel serie på TV2. Men, det er en personlig preferanse.

 

Tv serien er forsovidt milevis foran bøkene, noe en viss annen filmatisering av 3 kjente bøker også er. Og begge disse seriene skal nå få spill. Lord of the Rings spillene var generiske men artige til tider, noen egne "twists and turns" gjorde dem ikke helt elendige og jeg har brukt endel timer i multiplayer på både eneren og toeren.

 

Så, jeg er ingen fan av Mr. Martin, men ser dog frem til enda et strategi spill..... kan vel aldri bli for mye av en god ting..

Lenke til kommentar

Bok serien synes jeg var fullstendig bortkastet med mer såpeopera og elendig oppbygging enn en viss hotel serie på TV2. Men, det er en personlig preferanse.

Mer eksakt er det en personlig preferanse av typen man bør holde for seg selv om man ønsker å bli sett på som et oppegående menneske. Litt som å henge dopapiret inn mot veggen, tissing i dusjen, den slags. :p

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Hmm er vel bare så mange måter å lage strategi spill på.. Bok serien synes jeg var fullstendig bortkastet med mer såpeopera og elendig oppbygging enn en viss hotel serie på TV2. Men, det er en personlig preferanse.

 

Tv serien er forsovidt milevis foran bøkene, noe en viss annen filmatisering av 3 kjente bøker også er. Og begge disse seriene skal nå få spill. Lord of the Rings spillene var generiske men artige til tider, noen egne "twists and turns" gjorde dem ikke helt elendige og jeg har brukt endel timer i multiplayer på både eneren og toeren.

 

Så, jeg er ingen fan av Mr. Martin, men ser dog frem til enda et strategi spill..... kan vel aldri bli for mye av en god ting..

 

Du kan da prøve Donald Duck & co, det kommer ut en utgave i uken, der er det vel passelig lite karakterutvikling for deg.

TV-serien er jo bare en light-versjon av bøkene, stort sett det samme, bare mindre av det gode.

 

Jeg tenker å kjøpe spillet, men må man ha steam for å kjøpe det, eller får man kjøpt det i den lokale spillbutikken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...