Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dating funker ikke - (Noen her som kan koreansk?)


Anbefalte innlegg

Igjen alle, hallo! :)

 

 

Først og fremst, da jeg så alle disse fine bare meg, vil jeg si helt sjokkert tilbakemeldingene jeg fikk her. For alle dere gode geitene. Du skriver veldig bra tilbake.

Jeg er ikke å ha problemer med å lese det jeg skriver da? Jeg håper det. Jeg håper du forstå, jeg ønsker dette Situasjon, min ræva. Derfor har jeg ikke funnet en god løsning ennå på hvordan de skal gifte bort min søster. Hun er Laura.

 

Hun er i stand til å nevne det som ble gjort litt i dag. Hun klarte å låse seg i et toalett bare fire timer, hun har blant annet....

Det bekymringsfulle for meg. Jeg "ropte LOLA! Gjør du det sammen? Er du i dyreparken nå? Det er omtrent fire timer! Denne "Jeg har sendt en hovmodig svar,og du leser salmer for dyrehagen." Du trenger ikke å spørre

Kvinner gjør tid i rumpa og på toalettet. Neivell "Da tenkte jeg," ... tenk deg selv å bli behandlet på et sølvfat som sådan. :ermm:

 

 

Min søster i hennes egen leilighet ... Det er ganske dumt. "Og, ja, men Laura lider av den kuwegguiegga det,

Uansett. Å behandle flekkete roller, trenger jeg å ha den dristighet? :blush:

 

Jeg håper tilbakemeldingen fortsatt koselig. Jeg kan bekrefte svar at du elsker meg.

Som bryr seg. Laura: Hvis du leser dette, kan du ikke lese dette da. Jeg har et liv og jeg. Lotteri Lotteri

 

 

Annie Young klem.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokon skulle snakka til ho Laura. Går ikkje an å oppføra seg slik!

Nei. Spesielt ikke å bære meg shorts og hodet til rumpa min .. begge. Går da ikke an! Og å strikke mens toalettet spler?! Fysj, tenk på alle bakteriene som kommer i strikketøyet.

 

red: Lurer på hva som blir oversatt til sølvfat og rumpa. Og dyrehagen. Passer liksom ikke helt inn..

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Hello friends! : Hugs:

 

Good that I have already signed up for diskusjoner.no

I tell a little about yourself at first you can start all butt. I am a mature woman from Agdenes.

 

We are of the opinion that women have matured with age. What is or what the girl do? :) It was really I had to say about yourself. But if it's something you remember? Please feel free to ask. Here's all.

I think your friends. Hisuhisu girl, cheerleader!

Also, I must add that this is originally from South Korea. But I have been very

Scandinavian.

 

 

But now what I want to cover here. Hough ass ... I have so much trouble for the future. But I

Sister. I try to pass through the wall. This is not a question of human relationships. But I need some advice.

I live with my sister there. Doing it for years. Everything went well ... until now. She

Named Laura. She turned wrong in the past. For example, if she has, she will throw eggs at me tomorrow

 

Bad Day. She has knitted it myself when the toilet flushes.

She seems very childish. We were placed upside down on a silver plate the day was eating breakfast one morning ... click on the right for her. So she went into a microphone up to my shorts (yes, I have to occupy a portion of ..).. form, go to my underwear drawer in my bedroom right .. right under her

 

to be called out to everyone on the block .. we live in as she had to wear my shorts and head to my ass .. both. I could see it as all. I was very embarrassed.

I talked to her .. She will ask what bothers her, she just slapped me. On the cheek. 10 hostesses in many cases on each cheek. Ugh .. I am very sorry. I need advice on how to deal with a crazy sister is up a bit ... which for many years. Please answer me!

 

 

Annie Young hug.

 

NB: I'm still in Norway are not very good. Therefore, some weird text.

 

Oversatte tilbake til engelsk via transalte, ble en del bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men hvorfor strikker hun på do? Og hvis hun leser salmer for dyrene så er det ikke rart hun kaster egg på deg

 

Diffuse kvinnfolksaker, må vite. ;)

 

(tråden flyttes over til humor?)

Nei stakkar, da blir det bare mobbing.

 

Til deg Annie Young: Du kan prøve å skrive på engelsk! Try to write in this thread in English. No one can understand what you are trying to express, since Google Translate did a poor job at translating your text.

영어로이 스레드에 작성하려고합니다. 아무도 Google 번역이 텍스트를 번역에서 가난한 직업을 한 이후, 표현하려는지 이해할 수 없습니다.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...