Gå til innhold

Slik melder du deg på Diablo III-betaen (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke gjort noe som helst for å prøve beta, men fikk idag mail fra: [email protected]

Er denne legit? Siden mailen ikke inneholder noe kritisk info copy/paster jeg her:

 

Greetings from Blizzard Entertainment!

 

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.

 

We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process.

 

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to verify your account and information via email.

 

* Name:

* Battle.account name:

* Password:

* Country:

* E-mail Address:

 

Thanks and see you all in the Burning Hells!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke gjort noe som helst for å prøve beta, men fikk idag mail fra: [email protected]

Er denne legit? Siden mailen ikke inneholder noe kritisk info copy/paster jeg her:

 

Greetings from Blizzard Entertainment!

 

We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website.

 

We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process.

 

To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to verify your account and information via email.

 

* Name:

* Battle.account name:

* Password:

* Country:

* E-mail Address:

 

Thanks and see you all in the Burning Hells!

 

Nei

Lenke til kommentar

Men "kan" kan vel like så godt referere til noko som med sikkerhet kjem til å skje? Viss overskrifta var "Slik får du Diablo 3-demoen i posten om 3 dagar", så kunne det framleis stått "Snart kan du få prøve storspillet" under. Ahh.. det føles godt å bruke litt tid til overs frå jobb til å kverulere litt! :p

 

Forbanna drit at jeg har koblet alle hardcopy spill jeg har til battle.net kontoen min som har blitt hacket til 1000 pga en fortid med WoW -.-

 

Noen som vet om det går ann å få hevet dem over til min nye konto? Gidder ikke å kjøpe et spill bare for å kunne signe opp til beta...

 

Ta kontakt med Blizzard og forklar saken for dei. Brukar å vere svært behjelpelige så lenge du kan bevise at kontoen er din og du har alt på det reine.

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Tenkte på en raskere måte enn å kontakte support. Det kan jo ta sin tid :p Men, er vel bare diablo og diablo II jeg vil ha for nostalgiens skyld. Koster vel 100 kr tilsammen på en eller anna butikk, så går vel heller for den løsningen.

 

Ein kompis måtte sende inn bilete av førerkort for å bevise at han var den han var. Han sendte det inn ein laurdagskveld og hadde full tilgang til kontoen sin ein time etterpå. Din sak er jo noko litt anna, men det er no verdt eit forsøk :)

 

Gjort for leeeenge siden. Synd de aldri får fingeren ut av ræva å starte betaen.

 

Og du har gjort det med den nye versjonen av Systemcheck?

Endret av LMH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...