Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får: typen application/octet-stream støttes ikke. på bt.no og

Dette ser jeg ikke noe til.

 

når jeg skriver m.bt.no kommer mobilsiden som dekker halve skjermen og ikke viser vilder

Kommer opp på halve skjermen, men er bare dobbel tappe, så zoomer den inn. Bildene vises fint hos meg.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

får: typen application/octet-stream støttes ikke. på bt.no og

Dette ser jeg ikke noe til.

 

når jeg skriver m.bt.no kommer mobilsiden som dekker halve skjermen og ikke viser vilder

Kommer opp på halve skjermen, men er bare dobbel tappe, så zoomer den inn. Bildene vises fint hos meg.

 

får opp samme melding hele tiden her jeg. bilder viser heller ikke. jeg har gjennopprettet mobilen men ingen skjer. har forøvrig 64gb modelle. kan problemet ligge her? jeg har forøvrig merket farge forskjeld på skjermen kontra 16gb modellen. og at det ikke oppnås kontakt med hotmail konto på 64 gb. cute tube virker lheller ikke på 64gb modellen. er det flere som har problemer med 64 gb modellen?

Lenke til kommentar

post-205231-0-43678000-1319111701_thumb.png

her er melding som kommer når siden bt.no skal lastes på 64gb modellen. mobilsiden til bt og dinside kommer uten bilder med kun ett spørsmåltegn i bildefelt. noen som hvet hva det kan være? og igjen hva i huleste er det med hotmail kontoen... den vil over hode ikke koble mot server når det skal hentes mail. hotmail opplegget funket fint på 16 gb modell.

Endret av mannefradalen
Lenke til kommentar

har en 64gb jeg og. den henter hotmail som bare det, din side og bt lastes og fint. bt skaleres ikke riktig da men. har og en 16gb modell,synes å det er fargeforskjell på disse to. allefall når jeg slo på 64gb modellen første gang. har ikke sammenlignet flere gang, skal se ikveld. synes 64gb har mer gul/rødskjær i skjermen vs 16gb fra telenor.

Lenke til kommentar

OK. Da har jeg sammenlignet skjermer,og gjør et forsøk på å beskrive det jeg ser..

Først:Hvis det er noe fargeskjær i skjermen så er det 16gb som har et svakt rosaskjær av mine to. 64 gb virker helt nøytral.

For skjellen er så liten at jeg nok ikke ville sett det hvis de ikke lå side om side.

 

Lysstyrke:Med sterk belysning i rommet og lysstyrken på fullt hos begge,er 16gb klart mere lyssterk.Nesten så det er for mye.Hvite bokstaver på sort bakgrunn ser nesten uskarpe ut.

Hvis jeg demper lyset i rommet litt,justerer 16gb seg ned til samme styrke som 64gb,som holder sitt nivå.

Det virker altå som om 64gb mangler den siste lille "toppen" som 16gb har. Vil poengtere at skjermen på 64 gb er lyssterk nok i massevis etter min mening.Hadde nok ikke merket meg mye med det hvis jeg ikke hadde de ved siden av hverandre.

 

Ellers har jeg ikke de problemene på 64b som Mannefradalen opplever..

 

Håper dette ble forståelig,og ikke så altfor rotete fremført :):p:D

Lenke til kommentar

Problemene med nettleser (som jeg har nevnt i tidligere korspondanse) forsvant når jeg fikk koblet til wifi, merkelig nok, burde ikke være slik. Problemet nå ble at wifioppkoblingen er meget ustabil. Signalgår fra svak til sterk om og om igjen. Den slår seg av og på i tide å utide også.. noen som har dette problemet da?

 

Ja. Hopper opp og ned her også.Opplevde at 16gb koblet ut av og til. 64gb gb har klart å holde på signalet så langt. Har brukt begge i 3 forskjellige nettverk.

 

Det går en diskusjon her: http://talk.maemo.org/showthread.php?t=78984

 

Legg merke til post nr 31. Ser ut til å bli fikset i første oppdatering.

Har tro på at vi blir kvitt dette med forskjellig lysstyrke også da,pluss mange andre bug fixer...forhåpentligvis :)

 

Edit: Og denne linken fører til en annen,som fører til noe Slai allerede har postet her :yes:

Endret av Brew
Lenke til kommentar

En ting jeg har funnet ut av er at skjermen absolutt IKKE tåler så mye som di skryter av i div annonser og tester. :(

Skjære med kniv på den my ass!! hehe

 

Lå på et tre bord med skjermen ned,ble så skyvd ca 20cm fremdeles med skjerm nedover,resultatet ble en 5cm lang dyp ripe skrått over skjermen. kjenner den godt med neglen at den er det,samme når man sveiper over den.. må ha lugget en liten stein eller noe under den.

 

:( shitt happens.

Endret av tobis
Lenke til kommentar

En ting jeg har funnet ut av er at skjermen absolutt IKKE tåler så mye som di skryter av i div annonser og tester. :(

Skjære med kniv på den my ass!! hehe

 

Lå på et tre bord med skjermen ned,ble så skyvd ca 20cm fremdeles med skjerm nedover,resultatet ble en 5cm lang dyp ripe skrått over skjermen. kjenner den godt med neglen at den er det,samme når man sveiper over den.. må ha lugget en liten stein eller noe under den.

 

:( shitt happens.

 

Merkelig, hørtes veldig svakt ut. Jeg kan ikke fordra når slike ting skjer på tross av all hype om at det skal tåle ditt og datt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...