Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Hei. Prøvde meg litt frem på en n9 i butikken nå, og kunne ikke finne en måte å skru av vibreringen under lydløs. De har jo gått bort fra profiler(virket det som). Vet noen om dette er mulig? Altså at mobilen kun lyser e.l. når det ringer.

 

Jepp det er mulig. Ligger under "settings->Sounds and Vibration". Bare switch av vibrering på profilene du ikke ønsker vibrering på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har testet wimp ?

 

Får bare melding om at brukernavn/passord er feil når jeg prøver dette på N9 - mens det fungerer helt fint på pc klienten med samme brukernavn/passord.....

 

Ingen problemer her. Er du HELT sikker på at du har skrevet riktig brukernavn/passord?

Får du melding om at det er feil, så er det som regel feil!

Lenke til kommentar

Sikker på att du har riktig abb. ? Er nemlig forskjell på bruk via PC og mobil, mener man må ha premium-abb. for å kunne bruke på mobil.. ;) Burde jo fått opp en feilmelding da men...

 

 

Var det jeg kanskje også trodde - jeg har bare det abbonemanget som man får via canal digital, så mulig det er der feilen ligger. Får heller bruke spotify da :), skal oppgradere til premium der.

 

og JA jeg er helt sikker på jeg skriver riktig passord/brukernavn ;)

Lenke til kommentar

noen som har sett no i det siste ang. android apps noengang kommer til å bli mulig å kjøre på n9? synes det er noen apps jeg har bruk for, som ikke er portet ennå. :whistle:

f.eks norsk tipping, sporing posten,bank id osv.

hvordan få led blitzen å lyse ved fokusering i mørket.? ser jo ingenting på skjermen om man skal ta bilde av no, og det ikke er helt lyst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...