Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Slai: du kan få bluetooth på statusmeny dropdown. Angående widget diskusjon er det bare mediaplayer knapper og flere dagers værvarsel jeg savner som widget. alt ellers er trådløsnett/mobiltilkobling, profiler, volum, overføringer (BT,nedlastninger) og av/på kobling av sosialenettverk (skype,twitter,fb, mm, savner msn)Alt dette er tilgjengelig uansett om du er i app eller uanset hjem skjerm. Kjapt og gerit:)

 

Angående tester: Sterk 4 firer er vel kanskje nøytralt sett en riktig karakter. For meg er det sterk 5, rett å slett for jeg ikke vil bruke ios eller android og symbian ikke lenger aktult. Det er riktignok noen små bugs, henger seg, og er spent på andre nettlesere. Håper de blir like rask. At amobil påstår at nettleser er treig skjønner jeg svært lite av.

Endret av anordne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Din Side kommenterer kameraet som et helt ordinært kamera, og demonstrerer det med bilder og video som viser et helt ordinært kamera. Hvem ble imponert over videoen?

Amobil skryter kameraet opp i skyene, og demonstrer det med helt ordinære bilder og en dårlig video. Hvorfor? Det er jo helt klart at Din Side har en mye mer relevant test enn det makkverket amobil presenterer. Amobil klarer faktisk å skryte av batteriet, mens din side beskriver hva som skjer når batteriet kommer ned i 25% av kapasiteten. Dette punktet overser Amobil glatt.

Det er ingen tvil, din side er de som er mest seriøse i sin test av N9. Amobil beskriver hvordan det skulle vært, og ikke hvordan telefonen egentlig er.

Men dere som allerede har kjøpt denne telefonen, kan jo trøste dere med amobil sin test, og drømme dere bort i at dette er en god telefon. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slai: du kan få bluetooth på statusmeny dropdown. Angående widget diskusjon er det bare mediaplayer knapper og flere dagers værvarsel jeg savner som widget. alt ellers er trådløsnett/mobiltilkobling, profiler, volum, overføringer (BT,nedlastninger) og av/på kobling av sosialenettverk (skype,twitter,fb, mm, savner msn)Alt dette er tilgjengelig uansett om du er i app eller uanset hjem skjerm. Kjapt og gerit:)

 

Når man er vant til Android er man bortskjemte, skjønner jeg. Der har man denne drop down menyen, men allikevel foretrekker de fleste av oss widgets på startskjermen, slik at dette er det første vi møter når vi vekker telefonen fra dvale.

Lenke til kommentar

Har brukt n900 og der hadde jeg widget. Litt skuffet over at ikke det skulle være på n9 men bruker den litt annerledes.

 

Ang 25% batteri er dette noe man kan stille på og velge at strømsparingsmodus ikke skal være før 10% til 50%.

 

Slai: Noen apper som kjører landskap lukker seg ikke viss man skyver nedover fra nokia merke, men nedover i forold til landskapmodus.

Lenke til kommentar

såklart, anordne. opp er opp slik jeg har sett det.

 

strømsparingsmodus kan du og skru av.

 

newnick: vi som har telefonen kan også vurdere telefonen fra en brukers standpunkt, og se hvilken av testene som representerer mobilen best.

 

jeg kan godt forklare deg hvordan man bruker en n9, og hvor dinside og amobil har bommet. men det blir til uka, da jeg er i bergen på besøk nå.

 

og en ring er klart; browseren er ikke like god som dolphin hd, så noe kjempelang post gidder jeg ikke fra denne :p .

 

men drømme at dette er en god telefon er ingen vits. det er en god telefon.

Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at dette er en god telefon for den spesielt interesserte. Jeg kunne godt tenkt meg den selv, hvis det virkelig stemmer at den er helt åpen, og at man kan fikle med det meste. Men jeg tror ikke dette telefonen er noe for den gjennomsnittlig mobilkjøper, og da blir det litt fordumt at amobil ikke presiserer nettopp det faktum.

Lenke til kommentar

Din Side kommenterer kameraet som et helt ordinært kamera, og demonstrerer det med bilder og video som viser et helt ordinært kamera. Hvem ble imponert over videoen?

Amobil skryter kameraet opp i skyene, og demonstrer det med helt ordinære bilder og en dårlig video. Hvorfor? Det er jo helt klart at Din Side har en mye mer relevant test enn det makkverket amobil presenterer. Amobil klarer faktisk å skryte av batteriet, mens din side beskriver hva som skjer når batteriet kommer ned i 25% av kapasiteten. Dette punktet overser Amobil glatt.

Det er ingen tvil, din side er de som er mest seriøse i sin test av N9. Amobil beskriver hvordan det skulle vært, og ikke hvordan telefonen egentlig er.

Men dere som allerede har kjøpt denne telefonen, kan jo trøste dere med amobil sin test, og drømme dere bort i at dette er en god telefon. ;)

 

Tar testene fra dinside og amobil med en klype salt! Har telefonen så jeg vet hvordan den virker. Faktisk det første jeg gjør når jeg får meg ny mobil, er å gå igjennom alle menyer og funksjoner. MeeGo er et os som ikke skal være som ios eller android. (heldigvis)

Nytt os betyr noen barnesykdommer, men de blir rettet på.

Skal de teste en mobil, så må de lære seg å bruke den.

 

Slipper å drømme. Har den, så jeg vet det er en god telefon :tease:

Lenke til kommentar

jeg har tjueni apps på multitaskingskjermen min nå.

 

går litt hakkete i menyer mens apps lastes inn, men smooth når de er startet opp.

 

lager video om noen ønsker jeg skal mose på med flere prosesser for å tyne den.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

jeg har tjueni apps på multitaskingskjermen min nå.

 

går litt hakkete i menyer mens apps lastes inn, men smooth når de er startet opp.

 

lager video om noen ønsker jeg skal mose på med flere prosesser for å tyne den.

Jeg husker jeg gjorde det med Nokias N70 engang, Jeg kom opp i 30 apps før den begynte å streike. :blush:

Lenke til kommentar

jeg har tjueni apps på multitaskingskjermen min nå.

 

går litt hakkete i menyer mens apps lastes inn, men smooth når de er startet opp.

 

lager video om noen ønsker jeg skal mose på med flere prosesser for å tyne den.

Jeg husker jeg gjorde det med Nokias N70 engang, Jeg kom opp i 30 apps før den begynte å streike. :blush:

 

Kansje ett dumt spm; men hvor mange progr. greier en moderne mobil idag å multitaske samtidig ?? Kommer selvsagt ann på type programmer, men sånn ca ?

 

For min egen del har jeg aldri vært over mer enn ca 10 prog. på N8, men tror nok den takler mye mer enn det før den kneler.. :)

Her er en video hvor de lesser på med en hel haug uten att de er noe problem ;)

 

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...