Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Cdon fikk inn 64 gb i morgen

 

hvor har du det fra??? di sa noe helt annet til meg.

 

Utdrag fra meldinger med cdon.no

 

Spørsmål 2011-10-12 10:26

Hei

 

Stemmer det at dere har fått inn Nokia N9 64gb på lager nå? og at di er klare til utsending??

 

mvh torbjørn

 

Hei Torbjørn,

 

Takk for tilbakemelding.

 

 

Nokia er dessverre ikke umiddelbart inne på lager, men får vi en bestilling på den så vil vi bestille fra leverandør.

 

Spørsmål 2011-10-12 13:11

 

men om dere ikke har Nokia N9 64gb på lager,hvorfor står det at dere har leveringstid på 2-5dager?

blir di direkte sendt fra levrandøren deres da om jeg bestiller 1 stk N9 idag feks? og vil den da komme innen 5 dager ca?

 

Mvh torbjørn

Svar 2011-10-12 14:31

Hei,

 

Takk for at du kontaktet oss.

 

Din henvendelse er under behandling, vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig.

 

Svar 2011-10-12 14:49

Hei Torbjørn,

 

Dessverre har vi ingen forventet leveransedato fra vår leverandør på dette produktet.

 

Vi beklager denne manglende informasjonen. Vi kommer til å oppdatere vår hjemmeside med utgivelsesdato med en gang vi får en bekreftet dato fra vår leverandør av produktet.

 

Du er velkommen å overvåke produktet. Du vil da motta en e-post når varen er tilgjengelig.

 

Vi takker for din tålmodighet.

håper min blir sendt da, hvis det betyr at de hadde et visst antall,iogmed at det sto de hadde den på lager igår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja jeg har ikke giddet satt opp trådløse routeren helt enda, bruker kabel til stasjonærpcn og tvn min har ikke wifiting, så not really been worth it så langt. Har vel inkludert rundt 1200mb med abbonementet, noe som er greit nok.

 

Husker jeg brukte N900 som PC siden jeg ikke hadde min PC en måneds tid mens jeg var nyflyttet. Jeg snakker virkelig PCbruk. Konstant IM services, lastet ned torrents, så filmer osv osv.

 

Racka opp langt over de 5gb man får tildelt i disse "fri bruk" abbonementene da.

 

Nå: ikke så mye. Databruken på N9 går mest i browsing og litt feeds, og konstant IM pålogget såklart.

Lenke til kommentar

Tja jeg har ikke giddet satt opp trådløse routeren helt enda, bruker kabel til stasjonærpcn og tvn min har ikke wifiting, så not really been worth it så langt. Har vel inkludert rundt 1200mb med abbonementet, noe som er greit nok.

 

Husker jeg brukte N900 som PC siden jeg ikke hadde min PC en måneds tid mens jeg var nyflyttet. Jeg snakker virkelig PCbruk. Konstant IM services, lastet ned torrents, så filmer osv osv.

 

Racka opp langt over de 5gb man får tildelt i disse "fri bruk" abbonementene da.

 

Nå: ikke så mye. Databruken på N9 går mest i browsing og litt feeds, og konstant IM pålogget såklart.

okidoki. bruke bærbar sjøl. derav wifi

Lenke til kommentar

svar fra cdon igår.

Spørsmål 2011-10-11 19:45

 

hei. ang ordre nr- --------- så ser jeg nå dere har fått inn produktet. når får dere sendt varene?

 

mvh. ------------------

 

Svar 2011-10-11 20:20

Hei -----,

 

Takk for at du kontaktet oss.

 

Vi har mottatt din henvendelse og sendt den videre til vår elektronikavdeling som kommer tilbake til deg så snart som mulig.

 

Svar 2011-10-11 20:33

Hej

 

Din order bör skickas till dig inom 1-2 dagar, du får mail när detta sker.

 

Ha en trevlig dag!

 

 

edit. gjelder altså en n9 64gb

Endret av n900
Lenke til kommentar

 

håper min blir sendt da, hvis det betyr at de hadde et visst antall,iogmed at det sto de hadde den på lager igår.

 

Tror kanskje det har skjedd en feil hos cdon ang den leverings tide som stod i ca 1-2døgn på siden dems,men ikke sikker.

du får heller hyle ut her om du er så heldig og få din 64gb,for da blir i hvertfall JEG misunnelig ;) hehe

Gidder ikke og kjøpe 16gb venter heller på 64gb,greit med litt lagringsplass ;)

 

Virker som cdon har MYE rot og vas ang leveringstid etc på N9.. ikke bra.

Ser hos Ellos og der står det at den kommer til dem 25/10.har stått den datoen lenge og var vist bekreftet fikk jeg beskjed på mail oxo... Får vente i spenning og se.

Endret av tobis
Lenke til kommentar

 

håper min blir sendt da, hvis det betyr at de hadde et visst antall,iogmed at det sto de hadde den på lager igår.

 

Tror kanskje det har skjedd en feil hos cdon ang den leverings tide som stod i ca 1-2døgn på siden dems,men ikke sikker.

du får heller hyle ut her om du er så heldig og få din 64gb,for da blir i hvertfall JEG misunnelig ;) hehe

Gidder ikke og kjøpe 16gb venter heller på 64gb,greit med litt lagringsplass ;)

hehe. jepp skal hyle når/hvis den sendes snarest......

har en 16gb som æ bruke nu, men den skal bli madammen sin strax 64gb kommer. vil å ha litt plass..

Lenke til kommentar

 

håper min blir sendt da, hvis det betyr at de hadde et visst antall,iogmed at det sto de hadde den på lager igår.

 

Tror kanskje det har skjedd en feil hos cdon ang den leverings tide som stod i ca 1-2døgn på siden dems,men ikke sikker.

du får heller hyle ut her om du er så heldig og få din 64gb,for da blir i hvertfall JEG misunnelig ;) hehe

Gidder ikke og kjøpe 16gb venter heller på 64gb,greit med litt lagringsplass ;)

 

Virker som cdon har MYE rot og vas ang leveringstid etc på N9.. ikke bra.

Ser hos Ellos og der står det at den kommer til dem 25/10.har stått den datoen lenge og var vist bekreftet fikk jeg beskjed på mail oxo... Får vente i spenning og se.

ikke verst at man kan kjøpe telefon på ellos for tida. trudde det va klær til hokjønn dem solgte.

Lenke til kommentar

Cdon fikk inn 64 gb i morgen

 

hvor har du det fra??? di sa noe helt annet til meg.

 

Utdrag fra meldinger med cdon.no

 

Spørsmål 2011-10-12 10:26

Hei

 

Stemmer det at dere har fått inn Nokia N9 64gb på lager nå? og at di er klare til utsending??

 

mvh torbjørn

 

Hei Torbjørn,

 

Har vært i kontakt med cdon i hele dag, vedkommede lurte veldig på hvor jeg hadde fått beskjed om at de hadde 64gb inne, så jeg sanprisguiden og fikk beskjed om at dette var feil men at de fikk den i morgen, 4999 uten binding

 

Takk for tilbakemelding.

 

 

Nokia er dessverre ikke umiddelbart inne på lager, men får vi en bestilling på den så vil vi bestille fra leverandør.

 

Spørsmål 2011-10-12 13:11

 

men om dere ikke har Nokia N9 64gb på lager,hvorfor står det at dere har leveringstid på 2-5dager?

blir di direkte sendt fra levrandøren deres da om jeg bestiller 1 stk N9 idag feks? og vil den da komme innen 5 dager ca?

 

Mvh torbjørn

Svar 2011-10-12 14:31

Hei,

 

Takk for at du kontaktet oss.

 

Din henvendelse er under behandling, vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig.

 

Svar 2011-10-12 14:49

Hei Torbjørn,

 

Dessverre har vi ingen forventet leveransedato fra vår leverandør på dette produktet.

 

Vi beklager denne manglende informasjonen. Vi kommer til å oppdatere vår hjemmeside med utgivelsesdato med en gang vi får en bekreftet dato fra vår leverandør av produktet.

 

Du er velkommen å overvåke produktet. Du vil da motta en e-post når varen er tilgjengelig.

 

Vi takker for din tålmodighet.

håper min blir sendt da, hvis det betyr at de hadde et visst antall,iogmed at det sto de hadde den på lager igår.

Lenke til kommentar

Ja eller omkapsle den med rosa PlayDo.

 

Men det vil jeg ikke. Liker ikke de som kom med telefonen, eller cases i det hele tatt. Gir en ekkel "ew" smak i kjeften hver gang jeg ser en case eller futteral til en mobil.

 

jeg mener, de har puttet hauger av tid og ressurser inn i designet på mobilen, så kommer folk og bare blæh'er over en gummiklump og bare "mm dritbra".

 

 

Then again, hvis noen med et rosa deksel vil bytte mot et svart, ser jeg nada grunn til å ikke bytte :p

Lenke til kommentar

Ja eller omkapsle den med rosa PlayDo.

 

Men det vil jeg ikke. Liker ikke de som kom med telefonen, eller cases i det hele tatt. Gir en ekkel "ew" smak i kjeften hver gang jeg ser en case eller futteral til en mobil.

 

jeg mener, de har puttet hauger av tid og ressurser inn i designet på mobilen, så kommer folk og bare blæh'er over en gummiklump og bare "mm dritbra".

 

 

Then again, hvis noen med et rosa deksel vil bytte mot et svart, ser jeg nada grunn til å ikke bytte :p

sant. men kan være høvelig på jobb.

skal tru om det e muli å få tak i deksel til dem? evt. mye arbeid å bytte. ser ingen skrua på tlf

Lenke til kommentar

 

Ja eller omkapsle den med rosa PlayDo.

 

Men det vil jeg ikke. Liker ikke de som kom med telefonen, eller cases i det hele tatt. Gir en ekkel "ew" smak i kjeften hver gang jeg ser en case eller futteral til en mobil.

 

jeg mener, de har puttet hauger av tid og ressurser inn i designet på mobilen, så kommer folk og bare blæh'er over en gummiklump og bare "mm dritbra".

 

 

Then again, hvis noen med et rosa deksel vil bytte mot et svart, ser jeg nada grunn til å ikke bytte :p

 

sant. men kan være høvelig på jobb.

skal tru om det e muli å få tak i deksel til dem? evt. mye arbeid å bytte. ser ingen skrua på tlf

Mente vel gummi dekselet?

 

Men, gjør et Google bildesøk på "NOKIA N9 service manual" så man et inntrykk av hvordan den åpnes. ;)

Lenke til kommentar

 

Ja eller omkapsle den med rosa PlayDo.

 

Men det vil jeg ikke. Liker ikke de som kom med telefonen, eller cases i det hele tatt. Gir en ekkel "ew" smak i kjeften hver gang jeg ser en case eller futteral til en mobil.

 

jeg mener, de har puttet hauger av tid og ressurser inn i designet på mobilen, så kommer folk og bare blæh'er over en gummiklump og bare "mm dritbra".

 

 

Then again, hvis noen med et rosa deksel vil bytte mot et svart, ser jeg nada grunn til å ikke bytte :p

 

sant. men kan være høvelig på jobb.

skal tru om det e muli å få tak i deksel til dem? evt. mye arbeid å bytte. ser ingen skrua på tlf

Mente vel gummi dekselet?

 

Men, gjør et Google bildesøk på "NOKIA N9 service manual" så man et inntrykk av hvordan den åpnes. ;)

gummi dekselet kan være høvelig på jobb ja, men mente kossn det e å skifte originaldeksel på den, om man vil endre farge, evt får ripe i skjerm.

Lenke til kommentar

Min 64 GB står nå som "sendt" fra CDON, også headset som vi var lovet.

 

Blæ :)

da har di nok fått inn noen veldig få til lager,og blitt tomme rimelig fort...

eller kanskje di har sendt 16gb ved en feil ;) hehehe

 

Ja eller omkapsle den med rosa PlayDo.

 

Men det vil jeg ikke. Liker ikke de som kom med telefonen, eller cases i det hele tatt. Gir en ekkel "ew" smak i kjeften hver gang jeg ser en case eller futteral til en mobil.

 

jeg mener, de har puttet hauger av tid og ressurser inn i designet på mobilen, så kommer folk og bare blæh'er over en gummiklump og bare "mm dritbra".

 

 

Then again, hvis noen med et rosa deksel vil bytte mot et svart, ser jeg nada grunn til å ikke bytte :p

 

bare og begynne og skru det ;) hehe

 

http://dl.dropbox.com/u/4815558/Nokia_N9_RM-696_Service_Manual_L1L2_v1.0.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...