Gå til innhold

Nokia N9 tråden


Slai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette fikk jeg til svar fra cdon.no ang bestilling/leveringstid på N9.

Rart svar da di opplyser at di har en leveringstid på 2-5dager på denne nå.Gjelder kun sort N9 16gb og 64gb.

Di andre fargene kommer i neste måned eller noe slikt står det hos dem.

 

 

Sitat start:

Nokia er dessverre ikke umiddelbart inne på lager, men får vi en bestilling på den så vil vi bestille fra leverandør. Du kan legge inn en ordre om du ønsker dette.

Sitat slutt:

 

EDIT::Nå har cdon.no forandret på levering ang N9 igjen,står nå midlertidlig utsolgt.

Endret av tobis
Lenke til kommentar

MeeGo CE = MeeGo community edition, som til N900. De er vel på versjon 1.3 nå.

 

 

Men tenkte mest på dette:

 

Strange. So if I understand this right' date=' the following is true ? :

 

The N9 can use a different kernel (open kernel), but looses Swipe and Ovi.[/quote']

 

 

You would certainly lose some DRM capabilties with an open kernel. Most likely this also means to lose Ovi. But you won't lose Swipe.
Lenke til kommentar

blir morro å se pakken med n9 64gb fra cdon, den må være diiiiiger, for nå har de pakket den i snart et døgn :p

 

hehe det er sikkert på grunn av at di ikke har denne enda,hadde vist skjedd en feil hos dem :) hehe men kanskje du er heldig.

Endret av tobis
Lenke til kommentar

n900: sjekk Accounts, der finner du epost sync timings.

tøft. desken kor æ har leita. men det der med wlan? ingen som vet?

syns det e litt irriteranes at når man lukke et program man e inne i, så hoppe man rett til multitaskskjermen, og ikke tilbake til der man va.

 

blir morro å se pakken med n9 64gb fra cdon, den må være diiiiiger, for nå har de pakket den i snart et døgn :p

 

hehe det er sikkert på grunn av at di ikke har denne enda,hadde vist skjedd en feil hos dem :) hehe men kanskje du er heldig.

heldig? hadde de fått noen inn?

Lenke til kommentar

Jau, hvis du LUKKER programmed med swipe down går du til multitasking, om du swiper det bort går du til den skjermen du var på fra før.

 

Wlan bruker jeg ikke, så jeg aner ikke.

 

Test dette: Settings -> Internet Connection -> Edit networks -> ditt WLAN -> Use automatically

 

Kanskje det hjelper.

Lenke til kommentar

Cdon fikk inn 64 gb i morgen

 

hvor har du det fra??? di sa noe helt annet til meg.

 

Utdrag fra meldinger med cdon.no

 

Spørsmål 2011-10-12 10:26

Hei

 

Stemmer det at dere har fått inn Nokia N9 64gb på lager nå? og at di er klare til utsending??

 

mvh torbjørn

 

Hei Torbjørn,

 

Takk for tilbakemelding.

 

 

Nokia er dessverre ikke umiddelbart inne på lager, men får vi en bestilling på den så vil vi bestille fra leverandør.

 

Spørsmål 2011-10-12 13:11

 

men om dere ikke har Nokia N9 64gb på lager,hvorfor står det at dere har leveringstid på 2-5dager?

blir di direkte sendt fra levrandøren deres da om jeg bestiller 1 stk N9 idag feks? og vil den da komme innen 5 dager ca?

 

Mvh torbjørn

Svar 2011-10-12 14:31

Hei,

 

Takk for at du kontaktet oss.

 

Din henvendelse er under behandling, vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig.

 

Svar 2011-10-12 14:49

Hei Torbjørn,

 

Dessverre har vi ingen forventet leveransedato fra vår leverandør på dette produktet.

 

Vi beklager denne manglende informasjonen. Vi kommer til å oppdatere vår hjemmeside med utgivelsesdato med en gang vi får en bekreftet dato fra vår leverandør av produktet.

 

Du er velkommen å overvåke produktet. Du vil da motta en e-post når varen er tilgjengelig.

 

Vi takker for din tålmodighet.

Lenke til kommentar

Jau, hvis du LUKKER programmed med swipe down går du til multitasking, om du swiper det bort går du til den skjermen du var på fra før.

 

Wlan bruker jeg ikke, så jeg aner ikke.

 

Test dette: Settings -> Internet Connection -> Edit networks -> ditt WLAN -> Use automatically

 

Kanskje det hjelper.

hehe du e dyktig,har leita etter det å. har nok ikke sett det når æ satt det opp. takkkk...

koffer bruke ikke du wifi? dyrt å kun bruke mobilnettet vel,så går det raskere på wifi når æ e hjemme merke æ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...