Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Nei dem visste ikke selv når den kom. Dem har jo fått en forløbi dato av leverandøren sin at dem skulle få dem inn på sitt lager den 10.november, men han understreket at datoen ikke var helt fastsatt og at den lett kunne forskyves fram i tid.

 

Jeg også gleder meg noe helt sykt til den kommer.

Endret av Ekinorak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så at Samsung har oppført at Elkjøp skal få telefonen til 22.november. Så kan vel med nesten 100% sikkerhet si at leveringsdatoen i Norge er 22.november. Det kommer til å bli 3 veldig lange uker :)

 

Glemte å bestille med Overgang fra Micro-usb til HDMI, irriterende å måtte betale 100kr i frakt for noe som koster 150-200kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et ørlite håp om at listen over datoer og tilbydere gjelder for håndsett med binding. Hvis vi antar at Elkjøp vil få inn telefoner med Telenor-abbo fra 22. november, så kanskje - bare kanskje - vil man kunne tafse til seg håndsett uten binding litt tidligere enn dette.

 

Jeg har stått på liste hos MPX siden 4. oktober og fikk bekreftet at de har et "first come, first served"-system.

Endret av terjeofnorway
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tok sjansen og bestilte fra Expansys.no. Har til dags dato ikke levert inn noen tlf på service,grunnet feil,så tar sjansen.Da har jeg den i hus om ca 3 dager tenker jeg..

 

GJorde det samme i går sjæl. Gidder ikke vente lenger, hehe.. Måtte sende kopi av bankkort og ID, og fikk i dag tidlig denne;

 

 

Hello

 

Thank you for your email. Your order will be shipped out today

 

Best regards,

 

Madelein,

eXpansys Norway Customer Care

 

PSYCHED! Har den vel fredag tenker jeg. Blir en bra helg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurderer selv denne, men har noen spørsmål først siden jeg nå har Iphone.

1) hvordan fungerer apps på galaxy note? er litt redd for at mange apps ikke virker pga skjerm størrelsen, og at de ikke er laget for den store skjermen?

2) er skjermen touch slik som på Iphonen eller slik som Nintendo DS og lignende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurderer selv denne, men har noen spørsmål først siden jeg nå har Iphone.

1) hvordan fungerer apps på galaxy note? er litt redd for at mange apps ikke virker pga skjerm størrelsen, og at de ikke er laget for den store skjermen?

2) er skjermen touch slik som på Iphonen eller slik som Nintendo DS og lignende?

 

1. Apps vil fungere på akkurat samme måten som på alle andre android telefoner. Apps er ikke basert på skjermstørrelse, men på skjermoppløsning.

2. Skjermen vil fungere på samme måte som Iphone sin skjerm, ivertfall like bra. Den eneste forskjellen er at du kan bruke stylusen (pennen) i tilleg, noe som er blitt optimalisert til å fungere bra på denne mobilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

takk for svar :D :D

Var litt redd for at apps ikke ville virke pga skjerm størelsen/oppløsning men siden dette ikke er et problem! blir dette min neste mobil!

men vil apps som ikke er beregnet på 5.3 skjermen virke? håper og tror android oppskalerer?

Endret av veghov
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det med expansys? Er det annonsert pris man betaler? Ikke noen tillegg?

 

Er nesten helt sikker på at den ekstra tusenlappen som blir lagt på i Norge er toll+frakt når den blir sendt til Norge, så regner med det blir omtrent det samme om du bestiller fra expansys :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det med expansys? Er det annonsert pris man betaler? Ikke noen tillegg?

 

Er nesten helt sikker på at den ekstra tusenlappen som blir lagt på i Norge er toll+frakt når den blir sendt til Norge, så regner med det blir omtrent det samme om du bestiller fra expansys :)

 

Jeg er foreløpig blitt trukket ca Kr 4190,- for bestillingen. Resten av prisen de beregner er vel satt av til toll/moms. Uansett ender totalprisen under Komplett.no og de fleste andre norske forhandlere.

 

Har forøvrig fått bekreftelse på at pakka er på vei nå, så de er effektive og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...