Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Galt å ha sex med ste-søstra si?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både genetisk og lovlig sett er det bare å kjøre på. Helt lovlig.

Eneste problemet er, som tidligere nevnt, de sosiale reaksjonene rundt dette. Du må selv gjøre deg opp en tanke om hva slags forhold dere har, hva slags forhold du ønsker, og hva du kan gjøre.

Skrevet

Av alle jentene som er på denne planeten velger du ste-søstra di? Riktignok ikke incest, men ganske shady uansett.

Å ikke drite i sitt eget reir har vel aldri vært mer relevant ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok sagt at du ikke skulle gjøre det, fordi jeg er av de som mener at hun er familie, samme blod eller ikke..

Er ikke mor og far også familie? De er heller ikke genetisk i slekt, og de har sex.

Er det virkelig en ting å spørre om? Det er jo en helt annen vinkel på det.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Nei, det er det egentlig ikke og Pingas har et godt poeng.

Kjør på om du vil.

Skrevet

Du vurderer å ha sex med stesøstra di fordi..hun kanskje vil det?

Det er nettopp fordi det er "veldig galt" at det er spennende og interessant. Forbuden frukt smaker best; dette har vært en upraktisk del av mennesket i all tid.

Mitt råd er å gi faen i henne og unngå mindfuck i etterkant. Kanskje du sparer deg noen kroner på psykolog.

Dessuten er det lite cred i å ha sex med sin egen søster, stesøster eller ikke. Virker liksom litt.. innavla.

• Liker 1
Skrevet

Dessuten er det lite cred i å ha sex med sin egen søster, stesøster eller ikke. Virker liksom litt.. innavla.

Kred eller ikke, det spiller ikke inn. Og hvis du synes det virker innavla, så er det du som har noe å jobbe med.

Skrevet

Jeg ville nok sagt at du ikke skulle gjøre det, fordi jeg er av de som mener at hun er familie, samme blod eller ikke..

Er ikke mor og far også familie? De er heller ikke genetisk i slekt, og de har sex.

Og like fullt tror jeg det er ett mindretall av unger i verden som ikke synes tanken er ekkel ;)

Skrevet

Dette minner meg om en annen historie. Det var en gutt og en jente på 17 år som var sammen og hadde naturligvis sex. Etter 3-4 måneder møttes foreldrene dems (som begge var skilt) og de hadde sex med hverandre og senere ble et par. Ingen som reagerte.

• Liker 1
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Litt annet på en måte ja, men ingen stor forskjell.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...